مسئول سازمان بسیج طلاب و روحاینیون خراسان رضوی:

دشمنی ما با استکبار بر سر مسائل ایدوئولوژیک است نه استراتژیک

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحاینیون خراسان رضوی گفت: دشمنی ما با استکبار بر سر مسائل استراتژیک نیست که با مذاکره حل شود بلکه بر سر مسائل اعتقادی و ایدوئولوژیکی است.
کد خبر: ۹۰۵۷۲۰۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین مجید فاطمی ارفع امروز در مراسم عزاداری امام حسین(ع) در جمع کارکنان و پایوران سپاه امام رضا(ع) اظهار داشت: اینکه برخی می‌گویند امام حسین (ع) به ظاهر در عاشورا شکست خورد ولی در باطن پیروز شد حرف غلطی است. باید دید هدف قیام امام حسین(ع) چیست؟ اگر هدف قیام تشکیل حکومت بود می‌توان گفت ظاهرا و باطنا شکست خورده است.

وی افزود:  هدف از قیام سید الشهدا(ع) نه تشکیل حکومت بود و نه شهادت بلکه مبارزه با منکر بزرگی بود که اساس اسلام را تهدید می‌کرد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هدف دستگاه یزید  بدعت در دین  و خالی کردن محتوای اسلام و باقی گذاشتن پوسته آن بود وگرنه هوس بازی و شهوت‌رانی یزید چیزی نبود که امام (ع) به این خاطر جانشان را فدا کنند. امام حسین(ع) در مقابل بدعت یزید ایستاد و به هدف خود رسید که اگر غیر از این بود الان چیزی از اسلام جز نامش باقی نمی‌ماند.

وی تصریح کرد: به جرات می‌توان گفت ما در این تهاجم نابرابر فرهنگی دشمن توانستیم مقاومت کنیم. برای نمره دادن به وضعیت فرهنگی جامعه نمی‌توان به ذائقه مردم و ظاهر قضیه توجه کرد مثلا اگر عمل ناهنجاری از فردی در جامعه سر می‌زند نمی توان گفت در حوزه اعتقادات دچار صدمه شده چرا که ممکن است تغییر در حوزه رفتار فرد  ایجاد شده باشد.

فاطمی ارفع با اشاره به اینکه اگر قیام امام حسین (ع) نبود خبری از اسلام و توحید هم نبود، بیان داشت: بالاترین معروف پرچمدار معروف و بالاترین منکر پرچمدار منکر است. سید الشهدا(ع) فرمودند «پرچمدار  منکر زمان خود را شناختم و ریشه آن را زدم».

وی به فعالیت 150 شبکه ماهواره فارسی زبان حول محور حمله به باورهای مسلمین و شیعیان و رواج فحشا مشغول اشاره کرد و افزود: بودجه همه این شبکه‌ها توسط شخص رئیس جمهور امریکا و ملکه بریتانیا تامین می‌شود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحاینیون خراسان رضوی بیان داشت: دشمنی ما با استکبار بر سر مسائل استراتژیک نیست که با مذاکره حل شود  بلکه دشمنی ما بر سر مسائل اعتقادی و ایدوئولوژیکی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار