خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ارومیه در تشریح برنامه‌های رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ گفت: صبح امروز با اعلام رمز رزمایش، فراخوان نیروهای گردان‌های بیت المقدس، امام علی(ع)، کوثر و فاتحین ناحیه مقاومت بسیج ارومیه انجام شد.
کد خبر: ۹۰۵۷۲۳۲
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از فارس، ظهر امروز حبیب شهسوار فرمانده سپاه شهدای استان، آیت‌الله سید علی‌اکبر قریشی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی به همراه برخی از فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان غربی میزبان قرارگاه تاکتیکی امام هادی‌(ع) بودند تا توضیحات فرمانده سپاه ارومیه در خصوص دومین مرحله از رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص)، بشنوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در آغاز این نشست اعلام کرد: مصادف شدن این رزمایش با ایام محرم و سوگواری امام حسین(ع) و در پیش بودن هفته دفاع مقدس، یادآور عملیات‌های غرور آفرین دوران دفاع مقدس است.

 کریم علی‌نژاد در جمع فرماندهان نظامی و مسئولان شهرستانی در تشریح برنامه‌های رزمایش گفت: صبح امروز با اعلام رمز رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص)2، فراخوان نیروهای گردان‌های بیت المقدس، امام علی(ع)، کوثر و فاتحین ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه انجام شد.

فرمانده سپاه ارومیه ادامه داد: نیروهای شرکت کننده در رزمایش در قالب 6 گردان از محل فراخوان به سمت محل برگزاری صبحگاه مشترک حرکت کردند و پس از برگزاری مراسم صبحگاه در سطح شهر و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مستقر می‌شوند، همچنین بخشی از این نیروها در راه‌های مواصلاتی ارومیه استقرار خواهند یافت.

وی در ادامه اظهار کرد: بخش دیگر نیروها در سه موقعیت نظامی حضور یافته و به انجام تمرینات مربوط به تاکتیک و پیاده روی شبانه مشغول خواهند شد در موازات این نیروها جهادگران نیز با حضور در سه منطقه شناسایی شده اقدام به ساخت خانه محروم و خدمات رسانی به نیازمندان خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها