خبرهای داغ:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خبر داد

چهار بانده کردن ۵۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته قول چهار بانده کردن ۵۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان اخذ شده است.
کد خبر: ۹۰۵۷۲۳۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰

چهار بانده کردن ۵۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حسن بهرام نیا در بازدید از پروژه جاده نهاوند ـ آورزمان ـ ملایر بیان کرد: از پیمانکار این پروژه انتظار داریم که سرعت اجرای این پروژه را بیشتر کند تا هر چه سریع‌تر ساماندهی این پروژه به سرانجام برسد.

وی اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته قول چهار بانده کردن ۵۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان اخذ شده که ۲۶/۵ کیلومتر مربوط به محور ورودی نهاوند به شهر گیان، ۶ کیلومتر محور دهفول راه و مابقی محور فیروزان تا سه راهی کنگاور در دستور کار است که دارای ردیف ملی است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق وزارت راه و شهرسازی مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای چهار بانده کردن ۲۰ کیلومتر از طول محور نهاوند آورزمان ملایر از ابتدای روستای عشوند به سمت ملایر اخذ شده است که طرح مطالعاتی پروژه در حال انجام و مراحل مناقصه آن از اواخر شهریور ماه برگزار می‌شود، که می‌تواند تحول بزرگی برای رفع نقاط کوهستانی و حادثه خیز این محور باشد.

وی تصریح کرد: یک کیلومتر ورودی روستای عشوند تا چند روز آینده آسفالت و ۴ کیلومتر ورودی این محور از سمت نهاوند نیز زیرسازی و آسفالت آن طی روزهای آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات