خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان :

اقتصاد مقاومتی سفره های مردم را رنگین میکند/ اگر به فرآیند نامگذاری سال ها توجه می کردیم امروز دچار مشکل نبودیم

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت:در شرایط امروز دیگر دشمن فرضی وجود ندارد و دشمن نمایان ، لخت و عریان و برهمه ی ما واضح است و نیازی به فرضی بودن آن در برآوردها و ذهن مان وجود ندارد.
کد خبر: ۹۰۵۷۲۴۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳

اقتصاد مقاومتی سفره های مردم را رنگین میکند/ اگر به فرآیند نامگذاری سال ها عمل می کردیم امروز دچار مشکل نبودیمبه گزاش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در همایش نقش نخبگان و اقشار بسیج در جنگ اقتصادی که با حضور نخبگان و اقشار مختلف بسیج در دانشگاه گلستان برگزار شد گفت:در شرایط امروز دیگر دشمن فرضی وجود ندارد و دشمن نمایان ، لخت و عریان و برهمه ی ما واضح است و نیازی به فرضی بودن آن در برآوردها و ذهن مان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بعد از سقوط عراق ، رویکرد آمریکا نسبت به ایران عوض شد افزود:از نظر نظامی عملیات روانی زمینه ی جنگ نظامی است اما در جنگ سال 2003 با یک جنگ روانی سقوط کرد.عراقی که سرسختانه 8 سال با ما جنگید و حتی در عملیات والفجر 8 با اینکه 68 هواپیما از عراق ساقط کردیم اما حتی یک لحظه هم عراق سقوط نکرد ، چطور از همین عراق در آن سال 1 هواپیما هم بلند نشد.

معروفی تصریح کرد: در آن زمان آمریکاو کارشناسان به این نتیجه رسیدند که اگر بخواهند با ایران بجنگند باید از هر 100 کیلومتر 95 کیلومتر جنگ روانی به راه بیندازند و 5 کیلومتر را به جنگ نظامی اختصاص دهند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه ما قابلیت های زیادی داریم واین قابلیت ها به دشمن اجازه نمیدهد حرکتی علیه ما انجام دهد خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این نیست که آرم جمهوری اسلامی حذف شود یا پرچم جمهوری اسلامی پایین بیاید.مگر پاکستان جمهوری اسلامی نیست اما چه نقشی در اسلام و مردم کشور خودش و منطقه دارد.

وی در ادامه گفت: دشمن به دنبال گرفتن قلب ایران و به دنبال خودباختگی و گرفتن باور ها ، تغییر رفتار و ذائقه مردم شریفمان است.

معروفی تغییر محاسبات ملت ایران را یکی دیگر از اهداف دشمن بر شمرد و افزود: ابن سعد همبازی امام حسین بود و آن کسی که همه را برای بریدن سر امام تحریک کرد از جانبازان جنگ امیر المومنین (ع) بود. مگر مردم کوفه نبودند که به امام حسین (ع) نامه نوشتند پس چطور شد که برای شهادت این بزرگوار اسب ها را آماده و شمشیرها را تیز کردند این یعنی در مردم کوفه دچار تغییر محاسبات شدند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان یادآور شد: 29الی30 سال است که امام جامعه ، سال جدید را به عناوین مختلف نامگذاری می کنند که از این 29 سال ، 12 سال آن گرایش اقتصادی داشته است به این دلیل  که هدف گذاری دشمن را دقیق می بینند و می دانند که دشمن ذهن خود را بر روی چه چیزی متمرکز کرده است.

وی تصریح کرد: با وجود نامگذاری سال های مختلف توسط امام امت و نشان دادن مسیر ، ما این نامگذاری ها را شعار سال نامیدیم در صورتی که این مسئله  یک حکم از سوی مرجع تقلید ، امام جامعه است.

معروفی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی سفره های مردم را رنگین میکند خاطر نشان کرد: اگر به فرآیند نامگذاری سال های اخیر توسط امام خامنه ای نگاه کنیم متوجه میشویم که یک فرآیندی را طی کرده است و اگر ما این فرایند را رعایت میکردیم هرگز دچار مشکلات معیشتی که امروز گریبانمان را گرفته نمی شدیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان به معرفی راه های مقابله با دشمن پرداخت و گفت: اولین راه تمسک و توکل به قرآن و اهل بیت(ع) ، دومین راه تقویت هویت ملی در جوانان انقلاب است که بدانند در گذشته وضعیت ما چگونه بود و امروز در چه وضعیتی هستیم.

سومین راه تقوست وفاق ملی و وحدت است که جزء اصلی ترین راه برای مقابله با دشمن است و آخرین راه هم به روز بودن در برابر دشمن است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حکومت امام زمان (عج) جایی برای آقایی کردن بر مردمی که امام خمینی (ره) درباره ی آنها فرمودند که امت من از امت رسول الله برترند نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار