سردار مولایی در اولین اجتماع بزرگ جهادگران حسینی البرز:
فرمانده سپاه استان البرز گفت : گروه های جهادی امروز با بهره گیری از شهدای دفاع مقدس از کرامت انسانی مناطق محروم دفاع می کنند.
کد خبر: ۹۰۵۷۲۸۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی در اولین اجتماع بزرگ جهادگران حسینی استان البرز که در دانشکده فنی ۱۷ شهریور حصارک برگزار شد گفت : فلک زده آن نیست که منابع زیر زمینی، آب و خاک ندارد، بدبخت ملتی است که اینها را دارد اما فرهنگ کار و استفاده از آن را ندارد .

جهادگران از کرامت انسانی در مناطق محروم دفاع می کنند

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه رهبری فرمود: یکی از جاهایی که به ما القا کرد نمی توانیم غرب است افزود: آمریکا نفت ۲۰ دلاری را می گرفت و بنزین ۴۰ دلاری به ما می داد.

وی اظهار داشت: جهادگران پیشقراولان صرف فعل توانستن هستند لذا اگر بتوانیم این فرهنگ را ترویج دهیم به موفقیت خواهیم رسید.

سردار مولایی با اشاره به اینکه گروه های جهادی امروز با بهره گیری از شهدای دفاع مقدس از کرامت انسانی مناطق محروم دفاع می کنند تصریح کرد: امروز عده ای بجای ایثار گری سوداگری کرده و حتی به پوشک بچه رحم نمی کنند. 

وی با اشاره به اینکه انقلاب با محرم و صفر شروع شده و توسعه پیدا می کند گفت: امروز دشمن از فرهنگ محرم ترس دارد، چرا که فرهنگ دفاع مقدس و تلاش هم راستای فرهنگ عاشورایی است.

سردار مولایی با تاکید بر اینکه جهاد در عاشورا و جبهه، معنای مشابهی داشت افزود: سال ۶۴ عملیات والفجر ۸ باعث شد دنیا به این نتیجه برسد که 2 راهبرد جنگ بدون پیروزی و برد عراق شکست بخورد.

فرمانده سپاه استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه رزمندگان نماد انسان های مقاوم بودند خاطرنشان داشت: اخیرا با تحریم های امریکا برخی از کشورها درصدد ساخت بزرگترین مرکز پالایش میعانات گازی دنیا به نام ستاره خلیج فارس بودند اما همه کنار کشیدند و در عرض کمتر از ۱۰ ماه با کار جهادی فکری و معنوی کشور ما ۲۶ میلیون بشکه در روز بنزین تولید می شود..

ارسال نظرات
پر بیننده ها