مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : چالش چند منظوره و تهاجم گسترده به زیرساخت‌های اقتصادی کشور، جنگ فرهنگی و روانی و ایجاد شایعات از اهداف دیگر دشمن برای ناامیدکردن مردم است.
کد خبر: ۹۰۵۷۳۰۲
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار خسرو عروج  در اجلاسیه 414 شهید و ایثارگر شهرستان ساوجبلاغ که با حضور فرمانده سپاه شهرستان ، امام جمعه ساوجبلاغ و خانواده شهدا وجانبازان در در مصلی امام خمینی شهر هشتگرد برگزار شد، اظهار داشت : دشمنان آن زمان اذعان کردند با وجود توان یک هزار برابری نظامی نتوانستند ایران را در جنگ شکست دهند.

چالش در حوزه اقتصادی و فرهنگی کشور از اهداف دشمن برای ناامیدکردن مردم است
وی گفت: رزمندگان اسلام از آغاز جنگ تحمیلی تا پایان با دست خالی مقابل همه عالم ایستادند و با سلاح اعتقادات مذهبی و باورهای دینی پیروز شدند.


مشاور عالی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: غربی ها با بررسی دلایل این شکست به این نتیجه رسیدند که رزمندگان ایرانی از شعور انسانی بالایی برخوردار هستند و وصیت نامه شهدا این موضوع را ثابت می کند.


عروج اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی امروز توطئه‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی به جنگ ملت ایران آمده اند.


 فرماندار ساوجبلاغ نیز در این آئین اظهار داشت: وظیفه امروز ما تلاش برای فهم هدف شهداست تا بتوانیم در همـــان راهی که آنها رفتند در آینده قدم برداریم.


ابوالقاسم پالیزگیر با اشاره به فعالیت ها و اقدامات قبل و حین برگزاری اجلاسیه بزرگ شهدا در این شهرستان گفت: بعد از ابلاغ کنگره شهدای استان البرز که 6 مهرماه ماه برگزار خواهد شد پیش مقدمه آن با تشکیل 14 کمیته تخصصی ادارات و 3 کمیته بخشی آغاز شد و با اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی، هنری و برپایی نمایشگاه عکس در شهرستان ساوجبلاغ به پیشواز آن رفتیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها