فرمانده سپاه ناحیه چناران در گفت‌وگو با «بسیج»:

پیام رزمایش محمد رسول الله (ص) ایستادگی در برابر دشمنان است

فرمانده سپاه ناحیه چناران گفت: پیام رزمایش محمد رسول الله (ص) این بود که علیرغم تمام مشکلات اقتصادی مردم همچنان پای آرمان‌های نظام ایستاده اند.
کد خبر: ۹۰۵۷۳۱۰
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴
سرهنگ پاسدار مجید آذرکیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در سطح شهرستان چناران و در شهر گلبهار به استعداد ۵ گردان برگزار شد.
 
وی هدف از برگزاری این رزمایش را نمایش اقتدار، آمادگی و انسجام بسیج مردمی برای پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام مقدس دانست.

فرمانده سپاه چناران ابراز داشت:  امروز استکبار جهانی و هم پیمانان داخلی آن‌ها به دنبال این هستند که با تحت فشار قرار دادن مردم در بحث‌های معیشتی و موضوعات اقتصادی نوعی نافرمانی مدنی را در مردم بوجود بیاورند و با نبرد رسانه‌ای خود کاری بکنند که مردم حضورشان و در صحنه بودنشان برای نظام و انقلاب اسلامی چالش‌هایی را ایجاد کنند.
 
وی گفت: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار در قالب تعدادی افراد محدود یا وسیع تری قصد بدبین کردن مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سر می‌پروراند که شکر خدا این رزمایش که در سطح استان به استعداد ۱۷۰ گردان و در سطح شهرستان چناران ۵ گردان با نام اقتدار عاشورایی بسیج برگزار شد پاسخی برای همه‌ی دشمنان ما بود و آن پیام هم این بود که مردم عزیز ما اگر چه از لحاظ معیشتی و اقتصادی مشکلاتی را دارند، اما حاضر نیستند از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران رویگردان باشند و همچنان حاضرند برای مقاصد والای انقلاب و اهداف آن و آرمان‌های نظام اسلامی همیشه در صحنه حضور داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چناران در تشریح برنامه‌های برگزار شده در این رزمایش گفت: ما در روز دوشنبه ۱۹ شهریور ماه که روز اول برگزاری این رزمایش بود کار فراخوانی و ستون کشی و همچنین رژه خودرویی و نمایش اقتدار در سطح شهرستان را داشتیم.
 
وی گفت: پس از استقرار در منطقه رزمایش برگزاری کلاس‌های توجیهی و با توجه به همزمانی با شب اول ماه محرم برگزاری مراسمات فرهنگی و عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام اربابی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه در خصوص ویژگی‌های اخلاقی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و مداحی بردار یساقی در دستور کار قرار گرفت.

آذرکیش گفت: در روز سه شنبه ۲۰ شهریور پس از اقامه نماز صبح و قرائت زیارت عاشورا صبحگاه در منطقه رزمایش برگزار شد که در این صبحگاه در کنار اعضای گردان‌های بیت المقدس و کوثر مسئولین ادارات، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، ائمه جمعه و جماعات شهرستان، سخنران ویژه این مراسم حجت الاسلام عابدی مهمان دعوت شده از سپاه امام رضا (ع) حضور داشتند.
 
وی اظهار داشت: پس از برگزاری صبحگاه نیرو‌ها در اختیار فرمانده گردان‌ها جهت حضور در میدان تیر قرار گرفتند.

 آذرکیش در پایان خاطرنشان کرد: ما برای برگزاری این رزمایش که با اقتدارهمراه بود جلسات پشتیبانی و هماهنگی زیادی برگزار کردیم که جا دارد از همین جا از همکاران خود در سپاه ناحیه، حفاظت اطلاعات و حوزه نمایندگی، ولی فقیه و همچنین مسئولان دوایر دولتی شهرستان تشکر و قدردانی کنم که یاریگر ما در برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج بودند و به همه‌ی این عزیزان خسته نباشید و خداقوت عرض کنم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار