خبرهای داغ:
حجت الاسلام میرمرشدی استاد حوزه و دانشگاه:

نگاه رهبری به مسائل وحدت آفرین و زمینه ساز پیشرفت است

حجت الاسلام میرمرشدی در رزمایش عاشورا سپاهیان محمد رسول الله ۲ نجف آباد اگر مسئولان و مدیران باقیمانده برجام را آتش بزنند، فرصت های طلایی برای ما بوجود خواهد آمد.
کد خبر: ۹۰۵۷۳۱۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ حجت الاسلام میرمرشدی در رزمایش محمد رسول الله سپاه ناحیه نجف آباد گفت: نگاه رهبری به مسائل وحدت آفرین و زمینه ساز پیشرفت است و رهبری باغیرت و مردانگی از اقتصاد مقاومتی میگوید، این در شرایطی است که دشمن دندان تیز کرده و برخی از مزدوران با اختلاس، احتکار و سوء استفاده از بیت المال و استفاده‌های نامشروع از آن در کشور فاجعه آفرینی می‌کنند.

وی افزود: آن چه ما را موفق می‌کند اتکا به توانایی‌های خود است، ما بهترین و شایسته‌ترین منابع انسانی را داریم، ما کشور ضعیفی نیستیم، در صنعت نانو، صنعت داروسازی، پزشکی، تجارت و صنایع دیگر موفقیت‌های چشمگیر داشته ایم؛ ما در گندم به مرز خودکفایی رسیده ایم، هواپیمای کوثر می‌سازیم، آیا کشوری که موشک هایش جلسه حزب دموکرات کردستان را هدف قرار می‌دهد و ۱۰ تن از فرمانده هان جنایکار این گروهک را به درک واصل می‌کند کشور ضعیفی است؟

استاد حوزه و داشگاه خاطرنشان کرد: این موشک‌هایی که به کردستان زده شد اخطاری بود تا بدانند اگر یک بار دیگر این مسیر را ادامه بدهند ما دوباره اقدام می‌کنیم و آن‌ها را در نطفه خفه خواهیم کرد؛ این قدرت اطلاعاتی، قدرت نظامی، قدرت سیاسی و روح انقلابی گری و نشانه وحدت، انسجام و پیشرفت ما است، امروز رژیم صهیونیستی در تیررس موشک‌های کوتاه برد ما است.

وی تأکید کرد: بسیجیان از امام و رهبری دفاع کنید و با بصیرت کامل در صحنه باشید؛ اطلاعات خود را به روز کنید و تحت تأثیر شبکه‌های ماهواره‌ای و جاسوسی نباشید.

حجت الاسلام میرمرشدی با بیان اینکه امروزه ریشه‌ی بعضی از مشکلات کشور به وجود افراد مزدور و یا جاسوس و مفسدین داخلی برمیگردد به جاسوسی در تیم مذاکره کننده، ضربه زدن به اقتصاد توسط دو مسئول حراست بانک مرکزی در دو دوره مسئولیت خود و دست داشتن یک مسئول ارزی در ایجاد وضعیت نابسامان ارز در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: بنابراین باید قوه قضاییه ریشه فساد‌های بزرگ را برکند و باید فرصت را از خائنان اقتصادی بگیرد.

وی تأکید کرد: باید دهان خائنی که در مجلس آمد و صحبت کرد و حرف‌های جاسوس‌های فراری از مجالس سابق را تکرار کرد و امام را مقصر اصلی مشکلات در چهل سال انقلاب معرفی کرد، گل گرفت.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: بسیجیان عزیز، در طول این سال‌ها کسانی ناجوانمردانه به سپاه حمله کردند و سپاه را زیر سوال بردند؛ شما بسیجیان باید با عمل صالح، جهاد، حرکت انقلابی، جهاد در امر سازندگی به کمک جمهوری اسلامی بیایید.

وی با اشاره به خدمت رسانی بسیجیان به مردم اظهار داشت: شما بسیجیان بودید که مردم کرمانشاه در آرامش هستند، این قدرت سپاه است که ما را در تولید بنزین خودکفا کرد؛ پالایشگاه خلیج فارس ثمره تلاش و کار شما بسیجیان است و سپاه پشتیبان اهداف انقلاب اسلامی است و این قدرت معنوی شما است که مردم، به احترام حاج قاسم سلیمانی روی پای خود می‌ایستند.

وی ادامه داد: اگر مسئولان و مدیران باقیمانده برجام را آتش بزنند، فرصت‌های طلایی برای ما بوجود خواهد آمد؛ قرار بود که ما ۲۰ هزار مگاوات برق از هسته‌ای تولید کنیم، ولی الان فقط هزار مگاوات برق تولید شده است که می‌بایست مسئولان در خصوص علت کسری ۱۹ هزار مگاواتی به مردم پاسخگو باشند.

وی اضافه کرد: اگر روح انقلابی گری را ترویج دهیم و از نظام و دولتمردان و مجلسی‌ها مطالبه گر باشیم، دشمنان جرئت نمی‌کنند که fatf را به ما تحمیل کنند، جرئت نمی‌کنند به اجرایی شدن سند ۲۰۳۰ دل ببندند، جرئت نمی‌کنند پالرمو را به ما تحمیل کنند و طلبکارانه با ما صحبت کنند.

وی گفت: مبادا گمان کنید که ما چهل سالگی انقلاب را نمی‌توانیم جشن بگیریم، به لطف پروردگار و به کوری چشم دشمنان ما به زودی چهل سالگی انقلاب را با شکوه تمام‌تر جشن خواهیم گرفت.

حجت الاسلام میر مرشدی در پایان اذعان کرد: از همین جا به مدیران امنیتی، اقتصادی، قضایی و مسئولان مختلف می‌گوییم که ملت ما تحمل فساد، مفسد، روابط نادرست اقتصادی و تصمیمات غلط را ندارد.
ارسال نظرات