خبرهای داغ:
عباسعلی ترشیزی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گالیکش در مراسم عزاداری اباعبداللله الحسین (ع) در جمع کارکنان رسمی و وظیفه گفت : ما امروز با بصیرت می توانیم پیرو راه امام حسین (ع) باشیم .
کد خبر: ۹۰۵۷۳۲۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان ، عباسعلی ترشیزی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گالیکش در مراسم عزاداری اباعبداللله الحسین (ع) در جمع کارکنان رسمی و وظیفه گفت : ما امروز با بصیرت می توانیم  پیرو راه امام حسین (ع) باشیم .

وی درادامه افزود : کسانی که مقابل امام حسین (ع) قرار گرفتند ، یزید را خلیفه امت اسلامی و جانشین پیامبر می دانستند . امام حسین (ع) اگر چه فرزند پیامبر بود اما در مقابل ایشان ایستادند و آن حضرت را به شهادت رساندند .

در روز عصر عاشورا عمر سعد خطاب به لشکریان خود میگوید سوار بر مرکب های خود شوید ، من بهشت را به شما وعده می دهم ، در اینجا باطل در مقابل حق می ایستد ، حق وباطل مخلوط می شوند و باطل را حق جلوه میدهد و کسانی که از لحاظ بصیرتی پایین باشند دچار خسران می شوند و نمی توانند در مسیر حق حرکت نمایند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گالیکش  نقشه امروز دشمن را حق جلوه دادن باطل دانست و خاطر نشان کرد : امروز دشمنان از طریق ماهواره ها و شبکه های اجتماعی و سایر موارد بدنبال حق جلوه دادن باطل می باشند تا بتوانند انسان را از مسیر حرکت خود خارج نمایند و گمراه سازند . انسان می بایست احساس خطر نماید و عقل و درایت خودرا بکار ببرد تا بتواند راه حق و باطل را تشخیص دهد و سره از ناسره را بشناسد .

ترشیزی درپایان گفت : دردنیای امروز با این همه فضا سازی رسانه ای می بایست با بصیرت حرکت نماییم تا بتوانیم راه حق را تشخیص دهیم و در این مسیر ثابت قدم باشیم . در ابتدای انقلاب اسلامی ایران کسانی بودند که در مسیر انقلاب حرکت نمودند اما د رادامه راه در مقابل ولایت و انقلاب ایستادند  و این چیزی جز بی بصیرتی و بی تقوایی نبود .

خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان محمدرضا شریفی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها