خبرهای داغ:
در صبحگاه چهارمین روز از ماه محرم، حسینیه ثارالله؛ خیمه شهدای بسیج خمینی شهر، میزبان ارادتمندان به حضرت سیدالشهداء( ع ) بود .
کد خبر: ۹۰۵۷۳۳۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۶

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، حجت الاسلام عبداللهی ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت اباعبدالله الحسین( ع ) به شرح چگونگی انتظار و آمادگی برای ظهور پرداخت.

وی گفت: وقوع ظهور حضرت بقیه الله( عج ) از وعده های حتمی و قطعی الهی است ولی زمان تحقق آن مشروط به ایجاد شرایط و آمادگی مومنین راستین و احساس نیاز واقعی بشریت دارد، لذا همانطور که بیش از هزار سال است که انسان ها در غیبت منجی عالم بشریت به سر می برند، ممکن است زمان ظهور تا منتهی الیه خود که همان یک روز مانده به قیامت است به تاخیر بیفتد.

عبداللهی افزود: از نبی مکرم اسلام( ص ) نقل شده است که " وای بر فرزندان آخرالزمان از دست والدینشان " که منظور آن بزرگوار بی توجهی والدین به تربیت دینی فرزندان می باشد، بنابراین وظیفه خانواده ها تربیت دینی فرزندان خود در طراز یاوران حضرت مهدی( عج ) است که این مهم در این زمانه فقط با تلاش مضاعف همراه با استقامت محقق می شود.

سخنران مراسم با تبیین سبک زندگی افراد در نظام اسلامی تاکید کرد: متاسفانه زندگی و بندگی اغلب افراد در این شرایط و زمانه جدای از هم تعریف شده است در صورتی که زندگی یک مومن نه تنها نمی تواند منهای مسیر بندگی او باشد بلکه او در بستر بندگی الهی زندگی می کند و اگر غیر از این باشد باید در اعتقادات خود تجدید نظر کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها