خبرهای داغ:
یکی از روحانیون هوراند در جمع بسیجیان که در رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسول الله (2) حضور یافته بودند ضمن عرض تسلیت ایام محرم گفت: بسیج نماد اقتدار کشور است که با پیروی از ولایت فقیه جامعه را در مسیر رسیدن به اهداف قرار می دهد.
کد خبر: ۹۰۵۷۳۴۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جواد شکرنژاد با اشاره به اهمیت بسیج و تشکل های بسیجی افزود: اهمیت بسیج از آنجایی مشخص است که دشمن بر روی تضعیف و از بین بردن این نهاد تمرکز کرده و در این راه از انجام هیچ عملی دریغ نمی کند.

وی ادامه داد: اعتقادات و روحیه دینی مهم ترین محرکه بسیجیان برای انجام خدمت به مردم و حمایت از نظام است که باید همیشه در جهت حفظ این روحیه تلاش شود و در این راه روحانیون و علمای دینی نقش بسزایی دارند که نباید از انجام این وظیفه مهم غافل شوند.

بسیج نماد اقتدار کشور/ مسیر بسیج ولایت مداری است

حجت الاسلام شکرنژاد با اشاره به وظایف بسیجیان در جهت حفظ نظام در شرایط کنونی، با توجه به مشکلات موجود در کشور پیروی از ولایت فقیه را مهم ترین راه پیروزی و سعادت کشور خواند و افزود: در شرایط کنونی باید حسینی وار به رهبر فرزانه، لبیک گوییم و در تمامی مسائل از فرمایش ایشان تبعیت کنیم  نباید نا آگاهی ها ومبادا بی مسئولیتی برخی مسئولین را به حساب رهبری بگذاریم.

وی اضافه کرد: مهم ترین نمود این مسئله را در اتفاقات اخیر در مسئله برجام دیدیم که چگونه بی اطاعتی از فرمایش رهبر انقلاب و اعتماد به دشمنان قسم خورده نظام  موجب به وجود امدن مشکلات و لطمه به عزت کشور شد.

ارسال نظرات