مدافع حرم و حبیب لشکر 25 کربلا در بابلسر آرام گرفت

موسوی‌نژاد با بیان اینکه مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار از ساعت 9 صبح دیروز پنج‌شنبه 22 شهریورماه همزمان با روز سوم محرم الحرام بنام حضرت رقیه(س) برگزار شد، گفت: این مراسم از مقابل سپاه بابلسر با حضور مردم دلداه به مکتب سیدالشهداء (ع) با شور و شعور بالایی آغاز و به سمت گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) تشییع و تدفین گردید.
کد خبر: ۹۰۵۷۳۵۱
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدمصطفی موسوی‌نژاد طی گفت‌وگویی بازگشت پیکر مطهر سردار شهید مدافع حرم سیدجلال حبیب‌الله‌پور را گرامی داشت و اظهار کرد: جلسات متعددی برای استقبال، وداع و تشییع پیکر این شهید بزرگوار برگزار شده است.

وی با بیان اینکه پیکر شهید حبیب‌الله‌پور عصر چهارشنبه به سپاه بابلسر تحویل داده شد، افزود: مراسم استقبال از این شهید گرانقدر از بخش بهنمیر آغاز خ شد و 12 ایستگاه برای استقبال مردمی در منطقه از عزاداران حسینی تشییع شهید حبیب الله پور آماده خدمت رسانی می کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابلسر تصریح کرد: مراسم وداع با سردار شهید حبیب‌الله‌پور چهارشنبه شب ساعت 22 در مصلی المهدی(عج) بابلسر با حضور آحاد مردم شهیدپرور شهرستان و خانواده شهدای مدافع حرم، شهدای دفاع مقدس و به ویژه این شهید گرانقدربا شکوه وصف ناپذیری برگزارشد.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار از ساعت 9 صبح دیروز پنج‌شنبه 22 شهریورماه همزمان با روز سوم محرم الحرام بنام  حضرت رقیه(س) برگزار شد، گفت: این مراسم از مقابل  سپاه بابلسر با حضور مردم دلداه به مکتب سیدالشهداء (ع) با شور و شعور بالایی آغاز و  به سمت گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) تشییع و تدفین گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار