مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در رزمایش اقتدار عاشورایی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان این شهرستان، مهمترین عامل پایداری نظام اسلامی را ولایتمداری ملت عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۵۷۳۵۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی صمد دوخت افزود: در این دوران، انقلاب اسلامی با هدایت های رهبر فرزانه انقلاب، ملت ایران شاهد به ثمر نشستن خون شهیدان این انقلاب است و عزت و اقتدار نظام اسلامی نه تنها در سطح منطقه بلکه در سطح جهان به صدا درآمده است. 

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه ای و جهانی در مقابل استکبار جهانی از کشورهای مظلوم حمایت و به عنوان رهبر محور مقاومت تمامی نقشه های شوم استکبار را علیه ملت آزاده ایران خنثی کرده و به سمت شکست سوق داده است.

حجت الاسلام صمددوخت با اشاره به دسیسه های استکبار جهانی ،ناکارآمد جلوه دادن نظام و ناامید کردن مردم را از توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: پیروی از ولایت فقیه، حفظ نظام اسلامی، بصیرت و حضور مردم در صحنه و پایبندی به ارزش ها و آرمان های نظام و انقلاب، وحدت و همبستگی مردم، ضامن بقا و تداوم انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان سخنان خود تکیه به توانمندی های داخلی را راه برون رفت از مشکلات دانست.

حجت الاسلام صمددوخت بیان کرد: امروز مسئولان نظام باید در راستای حل مشکلات کشور و اجرای اقتصاد مقاومتی و برطرف ساختن مشکلات اقتصادی با رویکرد ایستادگی در برابر تحریم ها به توانمندی های داخلی تکیه و با بهره گیری از ظرفیت جوانان نخبه و بسیجی که امروز سرآمد جوانان جهان در تمامی ابعاد علمی،سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی هستند مشکلات کشور را برطرف کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها