امام جمعه موقت اهواز:

مقاومت امروز آینده روشن فرداست/فرهنگ عاشورا تحقق ظهور است

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه فرهنگ عاشوراست که انقلاب را نگه داشته گفت: اگر مقاومت کنیم آینده روشن است و با مقاومت و دست در دست اهل بیت داشتن انقلاب به امام عصر (عج) می رسد.
کد خبر: ۹۰۵۷۴۰۴
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
حجت‌الاسلام والمسلمین امیراحمد رضا حاجتی در نشست بصیرتی در مسجد غربا شاهرود که به دعوت نماینده ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) برگزار شد در سخنانی با تاکید بر اینکه از معبر حسین(ع) است که امروز هستیم افزود: فرهنگ عاشوراست که این انقلاب را زنده نگهداشته است.
وی با اشاره به قیام امام خمینی(ره) گفت: این قیام عظیم که دنیای مادی را تکان داد به برکت فرهنگ عاشورا و نگاه عاشورایی امام راحل محقق شد و امروز عالم گیر شده است.
نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) با بیان اشاره به واقعه طوفان طبس و تحقیر آمریکایی ها گفت: این اتفاق نشان از ایمان قوی و ارتباط امام راحل با منبع فیض الهی دارد که تمام محاسبات استکبار را به هم ریخت و آنها را متحیر کرد.
وی با اشاره به تلاش دشمنان در این چهل سال گذشته بیان کرد: ما شاهد تلاش دشمنان خارجی و داخلی بر علیه ایران اسلامی هستیم و امروز راهبرد منافقین کشف حجاب است.
رئیس مجمع عالی بسیج خوزستان تاکید کرد: اگر دست از دامن اهل بیت برنداریم قطعاً انقلاب به دست امام زمان(عج) خواهد رسید.
وی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب بارها و بارها فرمودند مقاومت کنید آینده روشن است گفت: تلاش دشمنان ما ناکام است چرا که ما نقطه اتصال و توکل به خدا و اهل بیت داریم و این نقطه اتکا و اتصال یک ریسمان محکم و حبل الله المتین است.
حاجتی تصریح کرد: باید قدر ولایت را بدانیم و آگاه باشیم و باشید که فقط حسینی ها باقی می مانند
وی ادامع داد: آگاه باشید در این کربلا حسین به مضبح نمی رود و باید در سنگر ماند و مقاومت کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار