امام جمعه مشهد مقدس تاکید کرد: بسیج باید به میدان بیاید و جلوی احتکار را بگیرد و با کمک دستگاه قضایی اموال احتکاری را در مراحل اولیه به بازار برگرداند.
کد خبر: ۹۰۵۷۴۲۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه در حرم مطهر رضوی ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین(ع) اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر سه مرتبه دارد که مرتبه نخست به صورت کلامی مرتبه دوم اظهار نفرت از عامل منکر و عمل منکر و مرحله سوم امر به معروف و نهی از منکر عملی است که امام حسین(ع) هر سه مرتبه را عملیاتی کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه امر به معروف هیچ مرزی ندارد، تصریح کرد: برخی تصور می‌کنند قانون مرز امر به معروف است که این عقیده اشتباه است. قانون مرز نیست بلکه روش است.

آیت‌الله علم‌الهدی ابراز داشت:  طبق آموزه‌های سید الشهداء (ع) امر به معروف و نهی از منکر علاوه بر موضوعات  فرهنگی و اخلاقی در عرصه سیاسی و اقتصادی هم صدق می‌کند.
 
وی اظهار داشت: برخی افراد گفتند چرا مجلس خبرگان رهبری در مسائل معیشتی مردم دخالت می‌کند. این در حالی است که وقتی مقام معظم رهبری فرمان می‌دهند و کسی گوش نمی‌کند باید مجلس خبرگان برای تحقق مطالبات رهبری قیام کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ما سه بازار ارز دولت، بازار ثانویه است و بازار خروج ثروت از کشور داریم، تصریح کرد: نیاز کشور با بازار اولیه و ثانویه تامین است اماهمین بازار سوم است که عملیات روانی ایجاد کرده و همه زندگی و اقتصاد ما را تحت تاثیر قرار داده است.

وی در پایان تاکید کرد: بسیج باید به میدان بیاید و جلوی احتکار را بگیرد و با کمک دستگاه قضایی اموال احتکاری را در مراحل اولیه به بازار برگرداند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها