آيت الله دري نجف آبادي گفت : عملكرد دولت در بخش هاي نظارتي مناسب نيست و دولت در بخش هاي پتروشيمي ،فولاد و آلومينيوم نتوانسته قيمت گذاري سريع و خوبي داشته باشد تا اين كالاها زودتر به دست مصرف كننده برسد.
کد خبر: ۹۰۵۷۴۴۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه شهرستان اراك درخطبه هاي نمازجمعه اين هفته ، هوشياري در مقابل دشمنان انقلاب را امري مهم و ضروري دانست و گفت : استكباربه سركردگي آمريكا به دنبال نوكري ملتهاي مستقل بوده و نميخواهد كسي بالاتر از خودشان قدرتي در دنيا داشته باشند و با همين روش توانسته اند ثروتهاي كشورهاي مختلف را چپاول كنند .
وي درادامه افزود : وهابيت با تبليغات و صرف هزينه هاي فراوان ، شيعيان را به عنوان يك مشرك معرفي نموده اند؛ ولي با همين تبليغات از وهابيت به عنوان يك موحد و خداپرست ياد ميكنند.
امام جمعه شهرستان اراك به عزاداري ها درايام محرم اشاره نمود و گفت : نمايش و حضور قدرتمند درمراسم هاي عزاداري ايام محرم پاسخ محكمي به دشمنان و رسانه هاي بيگانه ميباشد كه يكي از اهداف اصلي آنها ضعيف جلوه دادن حضور مردم در برنامه هاي مذهبي ميباشند.
آيت الله دري نجف آبادي خاطرنشان كرد : اتحاد و همدلي در هيات ها از ويژگيهاي بارز ايام محرم ميباشد و اقامه نماز اول وقت در ظهر روزهاي تاسوعا و عاشورا ميتواند اين اتحاد را افزايش دهد تا عزت اسلامي روز به روز بيشتر شود.
عضو مجلس خبرگان رهبري افزود : ما ميتوانيم با يك برنامه ريزي و هماهنگي بين سازمان ها و نهادهاي مختلف ، يك حركت دسته جمعي بين عزادران حسيني ، به مانند برخي استان ها داشته باشيم كه دشمن از اين اتحاد واهمه دارد.

نماينده ولي فقيه در استان به هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت : تقارن ايام محرم با هفته دفاع مقدس كه ادامه راه اسلام در مكتب انقلاب و شهداء ميباشد ، به آمادگي بالاي نيروهاي مسلح منجرميشود و اين آمادگي در مقابل دشمنان امري ضروري ميباشد.
عضو مجمع تشخيص مصلحات نظام افزود : دشمنان از طريق تحريك مناطق مرزي به دنبال ناامني و رواج بي بند باري و فساد در داخل كشور ميباشد و امنيت ايران اسلامي به امنيت كشورهاي منطقه منجر ميشود و البته دشمنان به دنبال      ناامن كردن ايران هستند .
وي ضرورت هوشياري مردم و نيروهاي مسلح درمقابل اقدامات دشمنان را خواستار شد و گفت : هرگاه كه ايران توانست لانه هاي فساد را در داخل و خارج از مرزها متلاشي كنند ، دشمنان با طرح برنامه هاي جديد به دنبال اختلاف و تحريم ديگري عليه كشور ميباشند.
آيت الله دري نجف آبادي با انتقاد از عملكرد دولت در موضوع نظارت بر كالاها هم گفت : عملكرد دولت در بخش هاي نظارتي مناسب نيست و دولت در بخش هاي پتروشيمي ،فولاد و آلومينيوم نتوانسته قيمت گذاري سريع و خوبي داشته باشد تا اين كالاها زودتر به دست مصرف كننده برسد.
امام جمعه شهرستان اراك همچنين در ادامه گفت : وضعيت نابسامان خودرو در چند ماه اخير باعث سوء استفاده و نابساماني در كشور شده و نهادهاي نظارتي بايد سريعتر به اين موضوع رسيدگي نمايند تا جلوي احتكار آنها گرفته شود.
وي افزود : مصرف كنندگان بيشترين ضرر را از نابساماني كالاها ديده اند و افزايش قيمت ها بايد عادلانه و منطقي باشد و برخورد جدي با افراد سودجو امري ضروري و لازم است.
نماينده ولي فقيه در استان مركزي گفت : در همه دنيا از افرادي كه با سوء استفاده و رانت به ثروت هاي فراواني ميرسند 80 درصد ماليات ميگيرند و البته در كشور نظام مالياتي هم بايد از ثروت هاي يك شبه ، افراد گردن كلفت ، غارتگران و محتكران ماليات زيادي را بگيرد تا صرف هزينه هاي كشور شود.
عضو مجلس خبرگان رهبري در ادامه به تحريم نفتي ايران هم پرداخت و افزود : دولت در تحريم هاي جديد توان فروختن نفت را  ندارد و اين مسئله باعث كند شدن پروژه هاي عمراني و اقتصادي كشور خواهد شد و بايد با افراد سودجو در اين موقعيت برخورد جدي انجام پذيرد.
آيت الله دري نجف آبادي راه عبور از مشكلات كشور را هوشياري مردم و مسئولين دانست و گفت : مسئولين سه قوا بايد دربرنامه هايي كه براي حل مشكلات كشور و مردم دارندخيلي سريعتر اقدام نمايند كه تاخير برخي تصميمات دولت باعث وارد شدن آسيب بيشتري به مردم خواهد شد .

ارسال نظرات