برگزاری اردوهای جهادی تیم پزشکی در شهرستان چگنی

فرمانده سپاه ناحیه چگنی گفت: برگزاری اردوهای جهادی تیم پزشکی در شهرستان چگنی یکی از اولویت‌های گروهای جهادی این شهرستان است.
کد خبر: ۹۰۵۷۴۴۴
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷

سرهنگ دوم پاسدار منصور کریمی فرد در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت: برگزاری اردوهای جهادی تیم پزشکی در شهرستان چگنی یکی از اولویت‌های گروهای جهادی این شهرستان است و پیشگیری و سلامت افراد یکی از مهم‌ترین مسئله جامعه پزشکی و بسیج سازندگی شهرستان چگنی است.

فرمانده سپاه ناحیه چگنی گفت: گروهای جهادی جامعه پزشکی که متشکل از پزشک متخصص، عمومی، ماما، دندان‌پزشک، پرستار، مشاوره، کارشناسان بهداشت و داروخانه همراه با وسایل و تجهیزات موردنیاز برای ارائه خدمات به مناطق محروم اعزام‌شده‌اند.

وی عنوان کرد: که در مردادماه هم یک گروه جهادی پزشکی در کل شهرستان سه بخش مرکزی ویسیان و شاهیوند مستقر شدند و عموم مردم را ویزیت رایگان کردند و این تیم پزشکی ۲۵ میلیون تومان هم داروی رایگان بین مردم پخش کردند و کلاس‌های آموزش و سلامت و پیشگیری و بهداشت و درمان را برگزار کردند.

کریمی به تمرکز و اولویت فعالیت‌های جهادی دانشگاهیان وزارت بهداشت بر خدمات سلامت‌محور تأکید کرد و گفت: انجام برخی امور در اردو‌های جهادی مانند فعالیت‌های عمرانی، هرچند لازم است، ولی از اولویت‌های خدمت دهندگان پزشک و پیراپزشکی نیست و مسلماً بهترین اقدامات و خدماتی که می‌تواند ارائه شود، کار‌هایی هستند که در حوزه تخصصی خدمت دهندگان تعریف شوند.

کریمی فرد خاطرنشان کرد: امیدوارم حاصل تلاش‌های همه دلسوزان و دست‌اندرکاران امر خطیر بهداشت و درمان به‌ویژه درزمینهٔ فعالیت‌های جهادی، موجب ارتقای سلامت جامعه، ترویج فرهنگ خودمراقبتی خصوصاً در مناطق محروم گردیده و رضایت و خرسندی پروردگار متعال را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار