جانشین سپاه ثارالله استان کرمان:

رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی در کرمان برگزار می‌شود/ایستادگی، وحدت و پیشرفت شعار اصلی این رزمایش است

جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: رزمایش و نمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج، سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) ۲، فردا شنبه ۲۴شهریور در منطقه عمومی سه کنج ماهان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۷۴۷۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: رزمایش و نمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج، سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) ۲، فردا شنبه ۲۴شهریور در منطقه عمومی سه کنج ماهان برگزار می شود.

سردار محمد مطهری جانشین سپاه ثارالله کرمان در گفتگوی اختصاصی با بسیج نیوز گفت: هدف اصلی از این رزمایش نمایش دادن قدرت بسیج و مردم برای صیانت از انقلاب همچنین نشان دادن اقتدار بسیجیان در صحنه جهت حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب است.

وی ایستادگی، وحدت و پیشرفت را شعار اصلی این رزمایش عنوان کرد و تاکید کرد: بایستی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه " آمریکا گفته است گزینه های نظامی روی میز است وبسیج باید اقتدار خود را نشان دهد" توجه ویژه داشت و در عمل نشان داد.

جانشین سپاه ثاراالله استان کرمان امید، نشاط و خودباوری در بسیج و یاس و ناامیدی برای دشمنان را پیام اصلی این رزمایش عنوان کرد و خاطر نشان کرد: مردم ایران در برابر زیاده خواهی و هرگونه تهدید محکم و استوار ایستاده اند و دشمن نمی تواند سیلی بزند بلکه این مردم ایران هستند که به آنها سیلی می زنند.

وی در ادامه گفت: در این رزمایش بسیجیان استان کرمان با ۴۰ گردان بیت المقدس اقتدار خود را به نمایش می گذارند که از این مجموع ۶ گردان متعلق به شهر کرمان است.

مطهری در پایان گفت : اولین رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج ،سپاهیان حضرت محمد ص در سال ۶۵ اجرا شده است و این دومین رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج ،سپاهیان حضرت محمد ص است که در شهریور۹۷ اجرا می شود.

ارسال نظرات