دبیر ستاد امر به معروف شهرستان دیر خبر داد:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دیر گفت: بیش از 40 برنامه در هفته امر به معروف و نهی از منکر به همت حوزه های مقاومت بسیج و دیگر نهادها در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۷۵۳۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سرهنگ پاسدار عیسی داوریان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، با اشاره به اینکه از ۲۰ لغایت ۲۶ شهریور هفته امربه معروف و نهی ازمنکر نامگذاری شده است، گفت: در این هفته بیش از 40 برنامه متنوع در سطح شهرستان دیر برگزار می شود.

وی گفت: در طول این هفته برنامه های متنوعی در راستای آگاهی بخشی و معرفی هر چه بیشتر معروفات و جلوگیری از منکرات در جامعه در سطح شهرستان برگزار می گردد.

وی افزود: تمامی افراد جامعه بایستی نسبت به اجبارهای اجتماعی حساس باشند و اگر این چنین نباشد افرادی دیگر برای جامعه تصمیم خواهند گرفت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دیر تصریح کرد: در طول این هفته سعی داریم با وحدت و همدلی بین دولت و مردم معروفات در جامعه بیش از پیش نهادینه شود و منکرات در سطح جامعه از بین برود و این کار بدون مشارکت و حضور فعال مردم امکان پذیر نیست.

داوریان در پایان با ياداوري فلسفه قيام حضرت سيدالشهدا كه همانا احياي امر به معروف و نهي از منكر بود نقش تذكر لسانی در امر به معروف و نهي از منكر را خاطرنشان كرد و افزود: پذيرش پيشنهاد و قبول تذكر علاوه بر افزايش توانمندي هاي فرد موجب ارتقا منزلت و اعتبار افرادي مي شود كه به اين امر مهم توجه دارند.

انتهای خبر./

 

ارسال نظرات