خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از استقبال پرشور و حماسی بسیجیان گردان های بیت المقدس،گروههای جهادی و گردان عملیاتی امام رضا(ع)و اکیپ سلامت بسیج جامعه پزشکی هندیجان همراه بابرنامه های فرهنگی ورزمی ،امنیتی و دفاعی دررزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمدرسول الله (ص)۲در شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۵۷۵۵۸
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در شامگاه پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:بابرنامه ریزی و هماهنگی و تقسیم کار معاونت هاو گردان ها به امید خدا و عنایات آقا امام زمان (عج)و پیروی از فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری رزمایش سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص)۲با بهترین کیفیت در هر شرایط جوی هوا با موفقیت برگزار خواهد شد.

وی افزود:در سطح شهرستان بصورت ستونی و هماهنگی بسیجیان گردان ها رزمایش خود را آغاز خواهند کرد و در یک نقطه از قبل مشخص شده تجمع حماسی خواهند داشت و کارهای محوله به گردان ها با لبیک یا رسول الله(ص)با اقتدار وصلابت در هندیجان انجام خواهد گرفت.

وی بابیان آمادگی بسیجیان در اجرای رزمایش گفت:با انجام کلاس های توجیهی و آشنایی با موقعیت رزمایش ،بسیجیان گردان ها با آمادگی در بالاترین شرایط نظامی رزمی و دفاعی و امنیتی قرار دارند و در روز مشخص شده رزمایش انجام خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها