خبرهای داغ:
با حضور فرمانده سپاه خوزستان و دیگر مسئولان محلی در روستای ماهیت سرپل ذهاب استان کرمانشاه، تعداد 28 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی اهدا شد.
کد خبر: ۹۰۵۷۵۷۶
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج؛ آبان ماه 96 بود که زمین لرزه 7.3 ریشتری مناطق مرزی ایران و عراق را به شدت لرزاند که درپی آن مناطق مسکونی بسیاری از جمله در روستاهای سرپل ذهاب استان کرمانشاه تخریب شد.

پس از این حادثه سیل امدادرسانی ها به مناطق آسیب دیده به راه افتاد.

سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان نیز با حضور در منطقه، در گام نخست اقدام به امدادرسانی اولیه و اسکان موقت زلزله زدگان کرد.

پس از آن نیز به سرعت کار ساخت واحدهای مسکونی در روستاهای سرپل ذهاب توسط سپاه خوزستان آغاز شد.

صبح امروز (22 شهریورماه 97) با حضور فرمانده سپاه خوزستان و دیگر مسئولان محلی در روستای ماهیت سرپل ذهاب استان کرمانشاه، تعداد 28 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی اهدا شد.

 

سرتیپ حسن شاهوارپور در این آئین اهدای این واحدهای مسکونی، اظهار داشت: در طول مدت زمان پس از جلسه 150 کامیون اقلام مختلف از طریق سپاه خوزستان برای مردم کرمانشاه ارسال شد و 400 واحد کانکس نیز در همان روزهای اولیه پس از زلزله ساخته و تحویل زلزله زدگان شد.

وی افزود: علی‌رغم اینکه مردم خوزستان مشکلات عدیده‌ای دارند اما وظیفه انسانی حکم می‌کرد که به یاری مردم کرمانشاه بیاییم و عصر امروز هم 28 واحد مسکونی ساخته شده به دست بسیجیان خوزستان تحویل مردم سرپل ذهاب شد.

 

به گزارش بسیج؛ این 28 واحد مسکونی که توسط سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان در روستاهای سرپل ذهاب ساخته شد، به مددجویان بهزیستی آسیب دیده از زلزله سال گذشته، اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها