همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، 60 مدرسه جدید با 222 کلاس درس فعالیت خود را در این استان آغاز می کنند.
کد خبر: ۹۰۵۷۵۹۴
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری ایرنا، فریدون همتی در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان اظهار داشت: این مدارس با هزینه افزون بر 450 میلیارد ریال احداث شده و بیش از پنج هزار دانش آموز در سطح استان از این مدارس جدید بهره مند می شوند.
وی افزود: براساس برنامه ریزی دقیقی که از چندین ماه پیش صورت گرفته، تدابیر مناسبی برای بازگشایی مدارس در هرمزگان در نظر گرفته شده و آمادگی لازم در تمام ابعاد برای آغاز سال تحصیلی جدید در استان وجود دارد.
همتی با اشاره به رتبه های تک رقمی دانش آموزان هرمزگان در آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها و همچنین مسابقه علمی، گفت: این رتبه ها بیانگر وجود استعدادهای فراوان در استان است.
استاندار هرمزگان تاکید کرد: از ابتدای سال تحصیلی جدید نیز باید برنامه های آموزشی ویژه ای برای دانش آموزان سال آخر دبیرستان در هرمزگان برگزار شود تا بتوانیم جایگاه بهتری را در کسب رتبه های خوب آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها به دست آوریم.
همتی با اشاره به طرح راه اندازی شهرک آموزشی در بندرعباس گفت: الگوی مناسبی با بهره گیری از ویژگی های مدرن و همچنین معماری بومی و سنتی برای احداث این شهرک طراحی شده است.
وی خاطرنشان کرد: این شهرک به عنوان مجموعه ای برخوردار از تمام امکانات آموزشی و رفاهی در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس احداث می شود که کاری بزرگ و نمونه در سطح کشور خواهد بود.

ارسال نظرات