امام جمعه شهرستان قوچان گفت: رزمایش‌ها مانند رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج با عنوان سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) نقش بازدارندگی برابر تهاجم و توطئه‌های دشمن دارد.
کد خبر: ۹۰۵۷۶۳۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج با عنوان «سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (۲)» اظهار کرد: یکی از نکات مهم در تحلیل دینی  این است که دشمن از اقتدار ما می‌ترسد؛ نه التماس ما.

امام جمعه قوچان ادامه داد: ما مأمور نیستیم تا برابر دشمن اظهار عجز و ضعف و به تعبیر امروز، التماس کنیم.

محمدعلی دستجردی با اشاره به اینکه در قرآن کریم آمده است «وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ» و خداوند متعال سفارش می‌کند که شما نیرو آماده و امکانات فراهم کنید؛ چون اقتدار شما باعث وحشت دشمنان می‌شود و دشمنان با این امکانات وحشت می‌کنند.

امام جمعه قوچان با تأکید بر اینکه رزمایش‌ها مانند رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج با عنوان سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) نقش بازدارندگی برابر تهاجم و توطئه‌های دشمن دارد، اضافه کرد: این رزمایش وحشتی بر دل دشمن می‌اندازد و اقتداری است که به دنیا نشان داده می‌شود.

دستجردی با بیان اینکه هرازچندگاهی نیرو‌های مخلص انقلاب وارد صحنه می‌شوند و رزمایش این‌چنینی پیامد‌های مهمی به همراه دارد، تصریح کرد: یکی از این پیامدها، آمادگی خود نیروهاست و همراهان انقلاب، آمادگی‌شان را حفظ می‌کنند و در واقع صحنه رویارویی با دشمن برای آن‌ها تکرار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه نیرو‌های مسلح کشورمان امروز آمادگی دارند و می‌توانند قاطعانه جلوی دشمن بایستند، اظهار کرد: برگزاری رزمایش‌های مختلف اقدام بسیار زیبایی است و آرزوی موفقیت برای همه این عزیزان داریم و امیدواریم خداوند متعال اقتدار نظام جمهوری اسلامی را روز به روز بیشتر کند و رعب و وحشت در دل دشمن بیفکند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها