گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در هفدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته که از پانزدهم لغایت هجدهم شهریورماه ۱۳۹۷ درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۵۷۶۷۷
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، غریب رضا مدیر بازرگانی گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر ضمن اعلام این خبر، گفت: گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در پنجمین سال متوالی حضور خود به صورت یکپارچه درغرفه ای به مساحت ۹۷۹ متر مربع و با حضور شرکت های فعال و صاحب نام این مجموعه، دستاوردها و توانمندی های خود را به نمایش خواهد گذاشت.

وی ضمن اشاره به استقبال بازدیدکنندگان در سال های اخیر از غرفه گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر گفت: ما در چند سال اخیر که به صورت یکپارچه در نمایشگاه حضور داشتیم، توانستیم زنجیره تأمین و تولید خود را به مخاطبان و مشتریان این حوزه معرفی کنیم.

حضور گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در هفدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته

مدیر بازرگانی هلدینگ کشاورزی کوثر به حضور شرکت های صاحب نام و برندی چون شرکت اجدادزربال، مرغ زربال، شرکت مرغک، شرکت ماهان، زنجیره شمال شرق کشور (دیزباد)، خوراک دام پارس، کشت و صنعت شریف آباد، شیمی دارو کوثر، توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر، آزمایشگاه تشخیص دامپزشکی کوثر، کشت و صنعت اشراق، خاوردشت و پنبه و دانه های روغنی خراسان  اشاره نمود و گفت: شرکت اجدادسپیدان کوثر جهت عرضه گوسفند رومن و بز سانن برای دومین سال در محوطه باز نمایشگاه حضور دارد.

غریب رضا در ادامه افزود: از دیگر برنامه های ما این است که میزبان گروه هایی از شرکت های خارجی و ذیربط شامل اجداد زربال و آویاژن و پیترسایم باشیم.

وی گفت: ۳ شرکت مهم تولید خوراک دام و طیور وابسته به هلدینگ شامل خوراک دام پارس، خاوردشت و پنبه و دانه های روغنی خراسان در این نمایشگاه کالاهای خود را عرضه خواهند کرد؛ به علاوه شرکت شیمی دارو کوثر در سالن میلاد در عرضه داروها و مکمل های غذایی دام و طیور حضور جدی و مؤثری خواهند داشت.

غریب رضا اظهار امیدواری کرد که امسال همچون سال های گذشته، غرفه گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر درسالن ۳۸ و سالن میلاد مورد استقبال کارشناسان، مشتریان و علاقه مندان حوزه دام و طیور و آبزیان قرار گیرد.

حضور گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در هفدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته

ارسال نظرات