خبرهای داغ:

یادواره ۱۱ شهید روستای جنداب قم برگزار شد

یادواره ۱۱ شهید روستای جنداب قم با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حسینیه سیدالشهدای این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۷۶۹۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با ایام سوگواری ماه محرم، یادواره ۱۱ شهید روستای جنداب قم با حضور احمد امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان بخش سلفچگان و ناحیه امام حسن مجتبی(ع) و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.
امیرآبادی طی سخنانی در مراسم با تشریح علل گرانی‌های اخیر اظهار داشت: ریشه این گرانی‌های غیرمنطقی در سوءمدیریت برخی مدیران است که متاسفانه تعدادی از نمایندگان مجلس نیز هیچ توجهی به این بی تدبیری‌ها ندارند.
وی تصریح کرد: این نمایندگان وکیل الدوله‌هایی هستند که وقتی وزراء به مجلس می‌آیند بدون توجه به مشکلات مردم، با آن‌ها عکس سلفی می‌گیرند، شام دو نفره می‌خورند و شان ملت ایران را پایین می‌آورند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رفتار دوگانه برخی نمایندگان مجلس گفت: این عده در برخی مسائل اعلام موافقت می‌کنند، اما موقع رای گیری کلید مخالف را می‌زنند و رفتارشان دوگانه است.
وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی به دولت اخطار داده در خصوص کاهش قیمت‌ها و مهار گرانی‌ها همه وزرا را به خط کند وگرنه استیضاح را دوباره مطرح و پیگیری می‌کنیم.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عامل مشکلات اقتصادی را نباید فقط در تحریم‌ها بدانیم گفت: اینکه مردم از نبودن اجناسی مثل ایزی لایف و ... در فروشگاه‌ها به ما شکایت کنند، خنده دار و مایه تاسف است و باید فکر جدی در این زمینه شود.
وی به احتکار برخی از افراد در شرایط نامناسب اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: کالا‌های احتکار شده پس از کشف باید در بازار حراج شود تا دیگر شاهد چنین اقداماتی نباشیم.
قبل از شروع مراسم یادواره بلوار دوبانده ورودی اصلی روستا با حضور مهندس امیرآبادی، تعدادی از مدیران استانی و مسئولان بخش سلفچگان و خانواده‌های معظم شهدای روستا افتتاح شد.
پرده خوانی با موضوع شهدای مدافع حرم و مرثیه سرایی ابراهیم تجویدیان از بخش‌های دیگر مراسم بود.
ارسال نظرات