در قالب رزمایش محمدرسول الله (ص)2 سپاه ناحیه امام هادی(ع) ؛
خدمات‌رسانی به روستاهای محروم ، تعمیرات مسکن روستاها، ارائه خدمات بهداشت و درمان به محرومان و.. از جمله اقدامات انجام شده گروه‌های جهادی سپاه ناحیه امام هادی(ع) ، در قالب رزمایش بزرگ عاشورائیان محمدرسول الله (ص)2 استان البرز بوده است.
کد خبر: ۹۰۵۷۶۹۴
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، خدمات‌رسانی به روستاهای محروم ، تعمیرات مسکن روستاها، ارائه خدمات بهداشت و درمان به محرومان و.. از جمله اقدامات انجام شده گروه‌های جهادی سپاه ناحیه امام هادی(ع) ، در قالب رزمایش بزرگ عاشورائیان محمدرسول الله (ص)2 استان البرز بوده است.

خدمت رسانی جهادی به روستاهای محروم در منطقه ماهدشت

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع) با بیان اینکه گروه های جهادی از این ناحیه در مناطق محروم منطقه ماهدشت در حال کمک رساندن به مردم کم برخوردار هستند، اظهار داشت: خدمت بی منت به مردم شعار ماست.

وی با اشاره به همه دشمنی هادر طی 40 سال علیه کشور، افزود: دشمن تصور می‌کرد با تهدیدات می‌تواند ما را شکست دهد، اما به لطف خدا و نفس مسیحایی رهبر و ارواح شهدا موفق نشدند.

خدمت رسانی جهادی به روستاهای محروم در منطقه ماهدشت

فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع) در پایان در خصوص دیگر اهداف و برنامه های این رزمایش نیز بیان داشت: از دیگر اهداف این رزمایش ارتقای قدرت سخت، نیمه‌سخت و نرم سازمان رزم بسیج برای مبارزه با تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین زنده کردن روح حمایت مردم از نظام، مایوس کردن دشمن از تغییر نظام، تقویت روحیه عمل کننده و تقویت روحیه ملی در جامعه است.

خدمت رسانی جهادی به روستاهای محروم در منطقه ماهدشت

خدمت رسانی جهادی به روستاهای محروم در منطقه ماهدشت

ارسال نظرات
پر بیننده ها