خبرهای داغ:
معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: با اختیاراتی که وزارت کشور به استان‌ها محول کرده است توسعه و تغییر چهره شهرهای زیر 50 هزار نفر جمعیت در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۵۷۷۰۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی فرخزاد معاون امور عمرانی استاندار قزوین در جلسه شورای اداری شهر اسفرورین با بیان این مطلب گفت: مدیران باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند تا هرچه سریعتر شاهد تحول در چهره شهرهای زیر 50 هزار نفر جمعیت در استان باشیم.
وی با اشاره به نگاه مثبت دولت برای توسعه و آبادانی روستاها افزود: سال گذشته 50 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به روستاهای استان اختصاص یافت که در 6 ماه سالجاری نیز این اعتبار با افزایش چند درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 28 میلیارد ریال به دهیاری‌ها پرداخت شد.
فرخزاد با اشاره به اعتبارت تخصیص یافته به شهر اسفرورین گفت: طبق آمارها سال گذشته از محل ارزش افزوده 22 میلیارد ریال و همچنین از محل تبصره 39 و سایر ردیف‌های قانونی 14 میلیارد ریال اعتبار به شهر اسفرورین اختصاص یافت.
وی افزود: در 6 ماه امسال نیز 12 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری این شهر پرداخت شد تا پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و آبادانی این شهر سریعتر به مرحله بهره برداری برسد.
معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: امسال 330 میلیارد ریال تسهیلات ساخت و ساز به اسفرورین و روستاهای اطراف اختصاص داده شده است که گامی موثر در پیشرفت و آبادانی این شهر به شمار می‌رود.
فرخزاد خاطرنشان کرد: آسفالت جاده اک به تاکستان که از درخواست های اهالی منطقه بود از محل اعتبارات ملی در حال انجام است.
این مقام مسئول اضافه کرد: 100 درصد شبکه جمع‌آوری فاضلاب در اسفرورین انجام شده و تنها خط انتقال و تصفیه خانه این طرح باقی مانده است که به زودی به مرحله اجرا می رسد.
معاون امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به حوادث غیر مترقبه مانند طوفان و سیل که در سالهای گذشته به این شهر خسارت زده بود ادامه داد: تاکنون 30 درصد اعتبارات بحران این منطقه پرداخت شده و تخصیص باقی مانده نیز در دست بررسی و پیگیری است.
شهر اسفرورین از توابع شهرستان تاکستان در 55 کیلومتری شهر قزوین واقع شده است.
قزوین 25 شهر و 19 بخش دارد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها