خبرهای داغ:
بانوان ووشوکار استان قم با درخشش کم‌نظیر خود موفق به کسب ۳۳ مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز مسابقات ووشو قهرمانی کشور شدند.
کد خبر: ۹۰۵۷۷۰۹
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲
نمایش اقتدار بانوان ووشوکار قم با کسب ۳۳ مدال و قهرمانی ایران

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، تیم منتخب بانوان هیأت ووشو استان قم در حالی موفق به کسب ۳۳ مدال رنگارنگ مسابقات قهرمانی کشور شدند که این پیکار‌ها در سبک لوهان‌چوان با حضور چهره‌های شاخص این رشته از استان‌های مختلف به انجام رسید و قم عنوان قهرمانی آن را کسب کرد.

در این دوره از مسابقات مجموعا ۳۳ مدال شامل هشت نشان طلا، ۱۳ نقره و ۱۲ برنز نصیب تیم منتخب بانوان هیأت ووشو استان قم از دو بخش تالو و ساندا شد، در حالی که این پیکار‌ها در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برای تیم بانوان قم مدال به همراه داشت.

در بخش تالوی این دوره از رقابت‌ها و در رده سنی نوجوانان ساحل ارجمندیان در فرم تایچی نشان طلا گرفت و در فرم تایچی‌جین صاحب نشان نقره شد، ضمن اینکه مائده جلالی در فرم چانگ به مدال نقره رسید و در فرم جین‌شو همین عنوان را به خود اختصاص داد.

در رده سنی جوانان فاطمه سیرجانی در فرم گوئن‌شو و در فرم دائوشو دو مدال طلا کسب کرد، زهراسادات رضوانی در فرم تایچی مدال نقره و در تایچی‌جین نشان طلا به دست آورد، ضمن اینکه زهرا صادقی در فرم نان‌چوان یک مدال برنز برای تیم هیأت قم به ارمغان آورد.

در رده سنی بزرگسالان معصومه شفائی در فرم چانگ مدال طلا و در فرم چیانگ نشان نقره گرفت، ضمن اینکه فاطمه فلاح، مینو حاصلی و زهرا سادات هر سه مدال نقره کسب کردند و در بخش ساندا هستی یوسفی، زهرا سادات، ریحانه سلیمان‌پور، زهرا رضایی، هانیه یوسفی‌تبار، سمانه ابوالحسنی، مرضیه اسماعیل‌زاده، سحر زارعی‌سینا، نجمه رضایی و سمیرا کلهرپور موفق به کسب نشان برنز شدند.

در رقابت‌های ساندای این دوره مهسا جلیلی، ماه‌گل محمودی، نرگس صفری، فاطمه‌سادات موسوی و زهرا عباسی با واگذاری نتیجه دیدار نهایی اوزان خود به مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره دست یافتند، اما نجلا حسینی، سمیه اسماعیل‌زاده و زینب عباسی سه مدال طلا به ارمغان آوردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها