معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین سردار طهماسبی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان به تشریح وضعیت فعلی کشور از لحاظ اقتصادی پرداخت.
کد خبر: ۹۰۵۷۷۲۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان سردار طهماسبی گفت: در حال حاضر سه مسأله در حوزه اقتصاد وجود دارد: فشار اقتصادی و کاهش قدرت خرید به ویژه اقشار مستضعف جامعه، جنگ روانی دشمن علیه انقلاب اسلامی و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی، عدم وجود راه حل برای مشکلات اقتصادی کشورمی باشد.

 وی در ادامه با اشاره به مشکلات سیاسی و اقتصادی کشور در سال‌های اول انقلاب و اوایل دهه شصت، افزود در سال‌های 59، 60 و 61 در غرب و شمالغرب، کشور درگیر جنگ داخلی بود و در شهرهای مختلف کشور نیز درگیری گروهکی وجود داشت و در پنج استان کشور مردم آواره شده بودند. کارخانه‌ها تعطیل، کارگران بیکار می‌شدند، ورود و خروج کالا با مشکل مواجه بود. معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با مقایسه شرایط اوایل انقلاب و شرایط کنونی خاطر نشان کرد: که شرایط اوایل انقلاب بسیار سخت‌تر و پیچیده‌تر از شرایط امروز بود.

وی گفت امروز، شاخص امنیت به شدت مثبت شده است و کسانی که امنیت کشور را زیر سؤال می‌برند باید بدانند که برای اختلاس‌گران و مفسدان نا امن است.

ارسال نظرات