خبرهای داغ:
عضو ستاد سیره شهدا قم با تاکید بر حرکت در مسیر شهدا که همان مسیر عاشوراست گفت: تا در خط ولایت و مسیر شهدا باشیم پیروز هستیم.
کد خبر: ۹۰۵۷۷۳۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدمحمد میرعلی اکبری در یادواره شهدای روستای مغان شاهرود در مسجد جامع این روستا در سخنانی با اشاره به اهداف قیام امام حسین (ع) و درس‌ها و عبرت‌های آن اظهار کرد: امام حسین (ع) برای احیای سنت پیامبر اسلام قیام کرد و در این مسیر جان و مال و فرزندان خود را فدا کرد و خانواده و اهل بیت پیامبر به اسارت رفت.
وی افزود: بعد از ۱۴۰۰ سال سربازان امام حسین (ع) در دوران دفاع مقدس با اقتدا به سالار شهیدان حماسه‌ای آفریدند که استکبار جهانی را متعجب کرد و آن‌ها را تسلیم کرد که شعار امام زنده شد (هیات من الذله)
میرعلی اکبری با بیان اینکه تلاش استکبار جهانی برای محو فرهنگ عاشوراست گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ حسینی در جهان زنده شد و امروز راهپیمایی اربعین حسینی سند زنده ماندن این فرهنگ و زمینه سازی ظهور امام عصر (عج) خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی ما الگویی از قیام سالار شهیدان هستند و خون پاک امام امروز در شریان حیاتی ملت ایران جاری و ساری است و این خون هاست که اسلام را زنده نگهداشته و خواهد داشت.
عضو ستاد سیره شهدا قم با بیان خاطراتی از ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بیان کرد: دشمن تلاش دارد تا نسل جوان ما را از مسیر شهدا منحرف کند، اما خون اباعبدالله نخواهد گذاشت و امروز شاهدیم که نسل سوم و چهارم انقلاب در خط انقلاب و شهدا و اسلام حضور دارند.
وی با بیان اینکه خاطره ایثار و شهدا نباید در جامعه ما کمرنگ شود گفت: امام راحل فرمود: (این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگهداشته است) و باید در این مسیر کار کنیم و بدانیم که دشمنان در راستای کمرنگ و محو اسلام ناب در تلاش هستند و ابزار قدرتمند آن‌ها فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است.
میرعلی اکبری با تاکید بر حرکت در مسیر شهدا که همان مسیر عاشوراست افزود: تا در خط ولایت و مسیر شهدا باشیم پیروز هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها