همایش عاشورایی طوایف صبح امروز با حضور جمع کثیری از سران طوایف ومعتمدین در ایام دهه محرم در شهرستان زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۷۷۳۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، همایش عاشورایی طوایف با حضور جمع کثیری از سران طوایف و معتمدین در ایام دهه محرم در شهرستان زاهدان برگزار شد.
 
در این مراسم سردار رمضان ابراهیمی آتان، فرمانده قرارگاه شهید میرحسینی و تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی  در مورد اهمیت عاشورا و قیام ابا عبدالله الحسین(ع) بیاناتی را ایراد و خواستار انسجام و وحدت مردم مسلمان با همکاری سران طوایف در منطقه شدند.

وی  با اشاره به فعالیت‌های تبلیغاتی دشمن و رسانه‌های معاند در خصوص کم رنگ کردن فرهنگ عاشورا و قیام کربلا افزود: هوشیاری هرچه بیشتر سران طوایف و مردم اهل سنت  به عنوان تنها مبارزین سنگر انقلاب در این منطقه بر علیه این اقدامات مهم و موثر است.

سردار ابراهیمی آتان با تاکید بر فرا رسیدن جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی به اقدامات ۴۰ ساله انقلاب و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم علی الخصوص در مناطق محروم این منطقه اشاره و بیان کرد: شهید شوشتری در منطقه جنوب شرق در راستای تامین امنیت و وحدت در استان سیستان و بلوچستان تلاشهای بسیتری کرد، و  امروز به برکت خون شهید شوشتری و شهدای وحدت ما شاهد امنیت و وحدت در بین مردم مسلمان در این استان هستیم و باید قدر دان این تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدای وحدت باشیم .

فرمانده تیپ مخصوص 110 سلمان فارسی ادامه داد: امروز تمام مردم باید در زمینه اقتصادی و مقابله با تحریم‌ها و جنگ اقتصادی دشمن بر علیه نظام با دولت همکاری نمایند.
 
این مسئول اظهار داشت:  در این منطقه هم این نقش بیشتر بر عهده مردم مسلمان هست که مردم را در جهت مقابله با این گونه اقدامات دشمنان تشویق و ترغیب کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سران طوایف و معتمدین نسبت به تهدیدات دشمن باید هوشیارو آگاه باشند و  در حوزه مسئولیتی خود امنیت مراسمات عزاداری سرور و سالار شهیدان را به نحو احسن اجرا کنند.
 
ارسال نظرات