امام جمعه اشکذر عزاداری‌ها را نمایشی از همبستگی مردم دانست و ادامه داد: هر ساله شاهد باشکوه‌تر برگزار شدن مراسمات عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستیم.
کد خبر: ۹۰۵۷۸۳۴
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
به گزارشخبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم گفت: محرم دارای درس‌های زیادی است که همه باید از آن‌ها درس بگیرند.
“حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا طالبیان” حق طلبی و دوری از باطل را جز درس‌های کربلا دانست ک. افزود: عاشورا روحیه شهادت طلبی، اهمت دادن به حجاب مردان و زنان و احتمام به بندگی خدا از دیگر درس‌هایی است ک. گه باید از این حادثه عظیم گرفت.
امام جمعه اشکذر تصریح کرد: متاسفانه در بعضی از عزاداری‌ها منکراتی مشاهده می‌شود که ان شاالله این هم مانند دیگر اشتباهات گذشته که در عزاداری‌ها انجلم می‌شد به مرور زمان از بین خواهد رفت و به مسیر اصلی عزاداری خواهیم رسید.
وی عزاداری‌ها را نمایشی از همبستگی مردم دانست و ادامه داد: هر ساله شاهد باشکوه‌تر برگزار شدن مراسمات عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستیم.
طالبیان خطاب به عزاداران گفت: همه باید تلاش کنند که نقص‌های عزاداری سیدالشهدا (ع) همچون ترویج خرافات، افراط و تفریط در حادثه کربلا از بین برود.
ارسال نظرات