گردهمایی پرچمداران امر به معروف و نهی از منکر و تجدید میثاق با بزرگ شهید امر به معروف ونهی از منکر، حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) در فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۷۸۷۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، ماهی که به ماه خون و قیام معروف است طلایه داران و سرگروه های امر به معروف و نهی از منکر در حسینیه الزهرا سپاه ناحیه فارسان گرد هم آمدند تا با بزرگ شهید این راه و در واقع زنده کننده امر به معروف و نهی از منکر در تاریخ، حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام ) تجدید پیمان کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کاظمی در این مراسم گفت: امر به معروف و نهی از منکر امروز ضامن بقای دین درجامعه است و اگر این فرضه الهی را فراموش کنیم یا در انجام آن کم کاری نماییم قطعا دین در جامعه رو به زوال خواهد رفت.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه، افزود: جنگ پیچیده و ناجوانمردانه ای که امروزه بر ضد ما بکار گرفته اند قطعا اگر با آن مقابله نشود بدانید که جوانها ما را نابود خواهد کرد؛ اما نکته ای که باید اول به آن توجه داشت این است که بنده ای که می خواهم امر به معروف کنم، اول باید خودم علم به معروف و منکر داشته باشم و دوم اینکه شیوه مناسب را بسته به موقعیت و زمان انتخاب کنم.

کاظمی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از اثرات مهم این فریضه، امنیت بخشی به فرد و جامعه می باشد و سایر اثرات و کارکردهای امر به معروف و نهی از منکر مثل بقای جامعه و حفظ وحدت، عدالت اجتماعی و اقتصادی، آبادانی و سازندگی، قدرتمندی افراد صالح جامعه و تضعیف دشمنان و منافقان، همگی در راستای نظارت همگانی در اسلام و فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر است.

 

ارسال نظرات