خبرهای داغ:
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: در واقعه کربلا و صدر اسلام و امروزه عده ای شک کردند و امام خود را تنها گذاشتند، ملت ایران در مسیر پرمخاطره انقلاب اسلامی نه شک کردند و نه ترسیدند و ولی فقیه زمانه خود را تنها نگذاشتند.
کد خبر: ۹۰۵۷۸۷۹
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
شورای هماهنگی تبلیغات اصفهان
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، جعفر عسگری پیش از ظهر امروز در نشست خبری ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس اظهار کرد: شهدای ما با نثار جان خود همه هستی خود را برای دفاع از ولایت فقیه و دفاع مقدس دادند.

وی با بیان اینکه تقارن زمانی هفته دفاع مقدس و ماه محرم را به فال نیک می‌گیریم، گفت: شهدای دفاع مقدس با تاسی بر مکتب شهدا و یاران کربلایی، در مقابل استکبار و جهان کفر ایستادند.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه چهل سال ایستادگی در مقابل استکبار چیز کمی نیست، تصریح کرد: سه عامل مهم و عمده باعث شده که حرکت‌ها در طول تاریخ دچار خدشه بشود، نخست وجود ترسو‌ها و ترس که همواره موجب عقب نشینی از مواضع اصلی و اصولی انسان‌ها می‌شود؛ شهدای ما در دفاع مقدس نشان دادند که در وجودشان ترسی ندارند.
وی عنوان کرد: عامل دوم شک است، در واقعه کربلا و صدر اسلام و امروزه عده‌ای شک کردند و امام خود را تنها گذاشتند، ملت ایران در مسیر پرمخاطره انقلاب اسلامی نه شک کردند و نه ترسیدند و، ولی فقیه زمانه خود را تنها نگذاشتند.
عسگری متذکر شد: دنیاطلبان و زراندوزان دسته سومی هستند که باعث خدشه و آسیب بر بدنه انقلاب شدند، ترسوها، شکاکان و دنیاطلبان همواره باعث انحراف و عدم حرکت شده اند.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ما دستاورد‌های زیادی داشته و باید در انتقال و انعکاس این دستاورد‌ها اهتمام بیشتری داشته باشیم، چرا که دشمن درصدد بزک کردن رژیم منحوس پهلوی است، در این مقطع حساس رسالتی سنگینی بر دوش رسانه‌های ما هست.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان اذعان کرد: غفلت ورزیدن و عدم تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در دو بعد مادی و معنوی در این عرصه‌ای که دشمن با عملیات روانی علیه انقلاب فعالیت می‌کند، باعث موفقیت دشمن می‌شود.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با فرهنگ عاشورایی خود هم رویش داشته است و هم ریزش، لذا مراقبت از اهداف و ارزش‌های انقلاب وظیفه امروز ما است.
عسگری با بیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس و با همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی پیش بینی شده است، اذعان کرد: تشییع ۱۴ شهید گمنام در روز دوشنبه مورخ ۲۶ شهریور ماه در غرب اصفهان از میدان رهنان تا میدان بهار اصفهان برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: مراسم عزاداری با حضور هیئت‌های مذهبی در میدان امام از ساعت ۹ صبح روز عاشورا، برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح، غبارروبی و دیدار با جانباران، اقامه نماز وحدت در روز ۷ مهرماه، برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس، یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدا، نیز از دیگر برنامه‌ها است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها