استاندار آذربایجان شرقی:

جهادگران قرارگاه خاتم الانبیا با همان روحیه دوران دفاع مقدس تلاش می کنند

استاندار آذربایجان شرقی ظهر امروز در جلسه ای که با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا داشت، با اشاره به تلاش های نیروهای قرارگاه در آبادی کشور، گفت: جهادگران قرارگاه خاتم الانبیا با همان روحیه دوران دفاع مقدس برای پیشرفت کشور تلاش می کنند.
کد خبر: ۹۰۵۷۸۸۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مجید خدابخش افزود: این روحیه جهادی الگویی برای سازندگی و عمران کشور در همه عرصه هاست.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت های قرارگاه خاتم در طرح های عمرانی آذربایجان شرقی، اظهارداشت: دستگاه دوم Tbm مترو به کشور وارد و ترخیص شده و آماده آغاز کار با حضور جهادگران قرارگاه خاتم است.

جهادگران قرارگاه خاتم الانبیا با همان روحیه دوران دفاع مقدس تلاش می کنند

خدابخش تکمیل مترو تبریز، ساخت بیمارستان هزار تختخوابی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز،  پارک موزه دفاع مقدس، تالار بزرگ شهر، انتقال آب از زرینه رود به تبریز و چندین طرح دیگر را از طرح های قرارگاه خاتم الانبیاء برشمرد که در آذربایجان شرقی در حال اجراست.

وی همچنین به  مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در آزادراه مراغه - هشترود اشاره و اعلام کرد: 20درصد این طرح را موسسه قرارگاه خاتم الانبیا بر عهده گرفته بود که اجرا شده و آسفالت ریزی بخشی از آن نیز آغاز شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار