خبرهای داغ:

اعلام برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت بسیجیان حوزه شهید حصیری قم

مسابقات قرآن و عترت حوزه شهیدان حصیری در دو بخش شفاهی و کتبی به میزبانی پایگاه امام سجاد (ع) قم برگزار و برگزیدگان آن اعلام شدند.
کد خبر: ۹۰۵۷۹۰۷
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مسابقات قرآن و عترت حوزه شهیدان حصیری در رشته شفاهی: قرائت تحقیق، ترتیل و اذان و در رشته کتبی: نهج‌البلاغه به میزبانی پایگاه بسیج مسجد امام سجاد (ع) خیابان تولید دارو قم با حضور و حمایت فرمانده حوزه شهیدان حصیری هادی قنبری، اعضای شورا، مجموعه فرهنگی تربیتی مسجد امام سجاد (ع) برگزار شد.
 
اعلام برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت بسیجیان حوزه شهید حصیری قم

سعید شعبانی، مسئول دارالقرآن و عترت حوزه شهیدان حصیری هدف از برگزاری این مسابقات را انس با قرآن کریم و نهج‌البلاغه و ارتقا سطح کیفی قرائت قرآن کریم، ترویج فرهنگ قرائت قرآن و نهج‌البلاغه بیان کرد.
در این مسابقات در رشته نهج‌البلاغه ۱۰ تا ۱۴ سال، سیدامیرحسین شریعتی، امیرخزائی و محمدمتین محمودی؛ در رشته نهج‌البلاغه ۱۵ تا ۲۰ سال، سیدمحمدامین موسوی، علی جوشقانی و سیدجواداسداللهی؛ در رشته قرائت تحقیق ۱۰ تا ۱۴ سال، سیدمحسن موسوی، امیر خزائی، محمد کاروان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته اذان ۱۰ تا ۱۴ سال، سیدمحسن موسوی، علیرضا میرزاپور و محمد کاروان عناوین اول تا سوم؛ در رشته اذان ۱۵ تا ۲۰ سال، محمدحسین ارشادی، رتبه اول و علی محمدیاری رتبه دوم؛ در رشته اذان ۱۵ تا ۲۰ سال، محمد عرشی رتبه اول و سجاد جعفری رتبه دوم را کسب کردند.
همچنین در رشته قرائت ترتیل ۱۰ تا ۱۴ سال، سیداحمد موسوی مبلغ، حقدان، محمد کاروان و در رشته قرائت ترتیل ۱۵ تا ۲۰ سال، محمد اکبری، محمدحسین ارشادی، محمدعرشی عناوین به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
ارسال نظرات