خبرهای داغ:
رئیس حوزه علمیه امام صادق(ع) نقده:

نهضت حسینی برای بسیجیان الهام بخش است

رئیس حوزه علمیه امام صادق(ع) نقده گفت: اگر عاشورا و شهادت امام حسین(ع) نبود شهادت معنای امروزی را نداشت و عزت هم نداشتیم.
کد خبر: ۹۰۵۷۹۵۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰

 حجت الاسلام بایرامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی در ارومیه، اظهار کرد: امام خمینی هم با تکیه بر راه و روش امام حسین (ع) قیام کرد و همان شعار سیدالشهدا را سر داد. نهضت ما برگرفته از عاشوراست و نوجوانان و جوانانی هم که عاشق شهادت هستند مثل حججی ها همان قاسم های کربلا هستند که شهادت برایشان از عسل شیرین تر است.

فرمانده سپاه نقده سرهنگ پاسدار علی برنا در جمع شرکت کنندگان در این مراسم گفت: دشمنان در این ٤٠ سال هرچه توانستند انجام دادند، اما انقلاب از بحران عبور کرده و می‌ کند..

‍ سرهنگ برنا گفت: همزمان با تجمع بسیجیان در قالب گردان بیت المقدس عده دیگر از بسیحیان در حاشیه شهرها در حال خدمت رسانی در عرصه های سازندگی و پزشکی به مردم  هستند.

برنا افزود: دشمنان اسلام که آمریکا و اسراییل در راسشان قرار دارند تمام توان خودشان برای توطئه براندازی  به کار بستند اما تا امروز شکست خوردند، آنها از جنگ نظامی ناامید شدند و در نهایت جنگ نیابتی و ایجاد داعش آخرین تیر ترکش آنها بود که آن هم با شکست مواجه شد.

این مسئول بیان کرد: در آخر آمریکا و هم پیمانانش به این نتیجه رسیدند که جنگ سخت بی نتیجه است بنابراین روی به جنگ اقتصادی آوردند، این جنگ هم با هوشمندی و حمایت مردم و مسئولان با شکست مواجه می شود، همانطور که داعش عمر کوتاهی داشت، جنگ اقتصادی هم عمر کوتاهی خواهد داشت..

سرهنگ برنا گفت: این دشمنی ها از صدر اسلام ادامه داشته و آخرین شان نخواهد بود، شاید دشمن اصرار دارد بگوید در منطقه حضور نظامی دارد اما مردم عزیز و نیروهای مسلح به دشمنان درس عبرت دادند و دشمن امروز می فهمد در مقابل ما توان جنگ نظامی ندارد و شما مطمئن باشید عمر انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت.

در ادامه برنا افزود: ایران امروز در عرصه های مختلف جهانی حرف برای گفتن دارد چنانچه مردم ولایت مدار در عاشورای ۶۱ هجری به حسین اقتدا کردند و امروز مردم ایران هم به امام خامنه ای اقتدا می کنند.

برنا گفت: شما می بینید دشمن امیدش را به گروهک های چند نفره دموکرات و کومله چشم بسته که باز ما به پشتوانه شما بسیجیان جواب آنها را نیز داده و می دهیم.

این مسئول ادامه داد: ایران در عملیات موشکی اخیر که محل تجمع سران احزاب منحله کردستان عراق را هدف قرار داد اشرافیت اطلاعاتی و آمادگی نظامی خودش را نیز به رخ کشید، تشیع و تسنن در کنار هم وحدت پایدار برای امنیت ایران اسلامی را پدید آوردند زمینه پیشرفت در عرصه های مختلف را نیز  فراهم کردند.

وی افزود: مشارکت مردم در قالب بسیج شکل می‌گیرد و همین مشارکت در امنیت کشور بسیار تاثیر گذار بوده و هست.

سرهنگ برنا با بیان اینکه بسیج محور استراتژیک نظام در امنیت داخلی و دفاع خارجی است، افزود: بسیج همواره در خدمت مردم بوده و خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار