خبرهای داغ:
سردار معروفی در جمع عزاداران حسینی شهرستان مینودشت :

بزرگترین معروف حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است/ عاشورا برای ما باید درس و عبرت باشد تا دوباره تکرار نشود

سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در جمع عزاداران حسینی شهرستان مینودشت گفت:پیامبر اعظم ما پیامبر رحمت العالمین است و بعثت پیامبر برای تکمیل هدایت بشری است.
کد خبر: ۹۰۵۷۹۸۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در جمع عزاداران حسینی شهرستان مینودشت گفت:پیامبر اعظم ما پیامبر رحمت العالمین بوده و بعثت پیامبر برای تکمیل هدایت بشری است.

وی افزود : اگر پیامبر خلوص است سید الشهداء (ع) بقای دین است که با همه وجود خود را برای اسلام فدا کرد ، آرمان و ارزش های امام حسین (ع) مربوط به بشریت است همچنان که پیامبر خاتم ما اینگونه بودند.

معروفی با طرح این سوال که آیا واقعه عاشورا جهل علم بود یا جهل عقل تصریح کرد: آیا دو هزار و یا سی هزار انسان در مقابل امام حسین (ع) صف آرایی کردند حسین بی علی را نمی شناختند؟ فرمانده سپاه کفری که در مقابل امام حسین (ع) بود همبازی امام بزگروار ما بودند پس این واقعه بخاطر جهل علم نبود ، بلکه جهل عقل بود زیرا همه ی آنها حسین بن علی(ع) را می شناختند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد : جهل عقل یعنی ذائقه مردم را تغییر دادن ، یعنی محاسبات مردم را تغییر دادن ، اگر این اتفاقات افتاد جای امر به معروف و نهی از منکر عوض میشود ، ارزش ها جابجا میشود و این طور بود که محاسبات مردم را تغییر دادند و مردم کوفه ی آن رمان هم خود را هزینه نکردند.

وی به کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا اشاره کرد و یادآور شد : آیا عاشورا دوباره تکرار می شود ؟ آیا کربلا دوباره اتفاق می افتد ؟ بله میتواند اتفاق بیفتد اگر ما کوتاهی کنیم و بصیر نباشیم ، عاشورا برای ما باید درس و عبرت باشد و باید در این دهه دنبال ضعف های اتفاقات عاشورا باشیم که دوباره برای ما عاشورا تکرار نشود.

معروفی در ادامه افزود :قیام عاشورا برای این است که نگذاریم امام تنها بماند ، نگذاریم امام مان در غربت بماند .

فرمانده سپاه نینوا گلستان در بخش دوم صحبت های خود به نعمات الهی اشاره کرد و گفت: بزرگترین نعمت الهی که خدای متعال به ما ارزانی داشته نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید از آن بخوبی محافظت کنیم زیرا هستند کسانی که در زمین دشمن بازی می کنند و از دشمنان حمایت می کنند و نقشه برهم زدن نظام مقدس جمهوری اسلامی را کشیده اند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان برای زمین زدن فرهنگ عاشورایی و اهل بیت از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند خاطر نشان کرد:ما باید از دهه عاشورا برای فرهنگ انقلاب اسلامی استفاده کنیم ، دشمن ایمان ما را مورد هدف قرار داده و با تغییر ذائقه ی مردم میخواهد انقلاب اسلامی را نابود کند.

معروفی افزود:  بزرگترین معروف حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در مقابل دشمنان می خواهند بزرگترین منکر را انجام دهند و نظام مقدس را نابود کنند که به فضل الهی و با هوشیاری مردم عاشورایی دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار