خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء در جلسه خود با استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی و تحریم دشمنان، بهره برداری از ستاره خلیج فارس تیری بر قلب دشمن عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۵۷۹۸۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عباداله عبدالهی افزود: توکل به خدا، همدلی و نیروی انسانی جهادی از عوامل مهم در موفقیت اجرای طرح هاست که با تکیه بر آن ها نیروهای قرارگاه توانستند در شرایط سخت کارها را به سرانجام برسانند.

وی ادامه داد: ایران دارای ظرفیت های بسیار خوبی چون نیروی انسانی است که می توانند کارهای عظیمی انجام دهند.

سردار عبدالهی اظهارداشت: در بحث گاز مشکل داشتیم که با راه اندازی فاز 15 و 16 توانستیم مشکل را حل کنیم که اکنون 105میلیون مترمکعب گاز استخراج، شیرین سازی و به شبکه تزریق می شود.

بهره برداری از ستاره خلیج فارس تیری بر قلب دشمن بود

وی اضافه کرد: در زمینه تولید بنزین نیز کارها بر عهده شرکت های خارجی بزرگی چون توتال بود که با آغاز تحریم ها جا گذاشتند و رفتند و قرارگاه به پای کار آمد و میدان داری کرد که با بهره برداری از فاز نخست آن روزانه 30میلیون لیتر بنزین تولید می شود که با بهره برداری از فاز دوم آن این میزان به 42 میلیون لیتر خواهد رسید.

سردار عبدالهی با بیان اینکه هرجا قرارگاه خدمت به مردم و کشور را نیاز دیده وارد میدان شده است، از وجود 200هزار نیروی تخصصی و مردمی در این قرارگاه خبر داد که در عرصه های مختلف وارد شده و طرح های بزرگی را به ثمر می نشانند.

ارسال نظرات