خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: پایگاه های این نهاد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت نذورات و احسان مردم عزادار حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و توزیع بین نیازمندان هستند.
کد خبر: ۹۰۵۷۹۹۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، بهروز شریف، افزود: طرح احسان حسینی به منظور تقویت فرهنگ انفاق در جامعه و ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع بین نیازمندان اجرا می‌ شود و عزاداران می توانند در قالب این طرح کمک‌های خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند.

وی از توزیع پنج هزار پاکت احسان حسینی در بین هیات های حسینی تبریز خبر داد و بیان کرد: با کمک خیران مراکز نیکوکاری 10 هزار بسته غذایی در ماه محرم بین بیماران نیازمند تبریز توزیع خواهد شد.

شریف با بیان اینکه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مساجد در استان آذربایجان شرقی تا پایان ماه صفر آماده‌ دریافت و توزیع احسان عاشقان سیدالشهدا(ع) است،افزود: خیران می‌توانند در قالب غذای گرم، جیره خشک و کمک های نقدی به اطعام و احسان نیازمندان کمک کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی به همکاری مطلوب هیات‌های مذهبی با این نهاد با هدف رسیدگی‌ به اقشار محروم اشاره و بیان کرد: طبق هماهنگی های انجام شده با هیات های حسینی نذورات مردمی پس از جمع آوری بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

شریف تاکید کرد: مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره حساب امانی 0105583132001 یا با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد #041*8877* با وارد کردن مبلغ مورد نظر نذورات خود را به دست نیازمندان برسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها