امام جمعه نکا گفت: برگزاري رزمايش‌هايي با حضور و اقتدار بسيجيان، زمينه ساز تغيير رفتار و نظام آمريكايي است.
کد خبر: ۹۰۵۸۰۲۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدي‌لائيني در جنع بسیجیان نکا در زمایش اقتدار عاشوراییان در کوهسارکنده گفت: دشمن در مقابله با ما، سه مرحله مهار ايران، تغيير رفتار ايران و تغيير نظام جمهوري اسلامي ايران را برنامه‌ريزي كردند تا سازش با استكبار جايگزين چالش شود و اينكه سازش داراي هزينه كمتري نسبت به سازش است و لذا نبايد به بهانه هزينه به سمت سازش برويم.

 امام جمعه نكا افزود: حضور چنين جمعي، بيانگر اقتدار بسيجيان است و با حضور، اقتدار و برگزاري رزمايش‌هاي شما بسيجيان و قواي مسلح، مي‌توان به افق چشم‌انداز، با طراوت عاشورايي و حماسه حسيني، براي تغيير رفتار و نظام آمريكا رسيد.

 وي اظهار كرد: آمريكا در رويارويي با نظام مؤلفه‌هاي مختلف سياسي، اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي را در برنامه دارد و ما همين برنامه را بايد با مهندسي معكوس در قبال نظام سلطه پياده كنيم.

امام جمعه نكا افزود: رهبري در روزهاي گذشته از مهار آمريكا سخن گفتند و اينكه ما مي‌توانيم آن را مهار كنيم؛ چرا كه موفقيت‌هاي ما در سوريه نقشه‌هاي دشمنان را در قبال سوريه به هم زد و در نهايت پيروز مقاومت بوده است و همچنين فرمودند با همه توطئه‌هاي دشمنان در چهل سال بعد انقلاب، چهل برابر رشد كرده‌ايم و لذا مي‌توانيم آمريكا را مهار كنيم و از مهار آمريكا شروع كرديم و اميدواريم به تغيير رفتار و نظام آمريكايي برسيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها