خبرهای داغ:
دبیر ستاد امر به معروف استان قزوین گفت: آمریکای قبل و بعد از انقلاب را مقایسه کنید تا متوجه شوید به چه وضعیتی دچار شده لذا طبیعی است از دست ایران عصبی باشد و توطئه کند و امروز هم می خواهند با سیاه نمایی نسل جوان را به نظام بی اعتماد و ناامید کنند.
کد خبر: ۹۰۵۸۰۴۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عباس کاظمی دبیر ستاد امر به معروف استان قزوین در همایش یاوران امر به معروف ادارات استان که روز شنبه در سالن اجتماعات شرکت توزیع برق استان قزوین برگزار شد اظهار داشت: هفته بزرگداشت امر به معروف و نهی از منکر را گرامی داشته و امیدواریم در این ایام با فسلفه قیام عاشورا بیشتر اشنا شویم.
وی افزود: اداره برق در جلسات شورای امر به معروف پیشگام است و فعالیتهای موثری در اجرای این فریضه انجام داده است.
دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان یادآورشد: امروز ملت ما با دستاورد عظیمی به نام انقلاب مواجهه است و با همه دشمنی ها توانسته این مسیر را با موفقیت طی کرده و الگوی عملی به ملتهای مظلوم ارائه کند.
وی بیان کرد: این دستاورد و حقیقت روشن با مشکلاتی هم مواجه است که گره آن توسط خود ملت باز می شود هر چند عرصه های دشواری را در چهار دهه گذشته سپری کردیم اما با ورود مردم و مشارکت انها اتفاقات بزرگی رقم خورده است.
کاظمی تصریح کرد: شاید تحلیل گران باور نمی کردند ایران به یک قدرت تعیین کننده در جهان تبدیل شده و برنامه های دشمنان را بر هم بزند.
وی بیان کرد: این نظام با همه کمبودها توانسته دست منفعت طلبی استکبار را کوتاه کند و این روند ادامه خواهد داشت.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهارداشت: روزگاری یک سفیر می توانست پادشاه یک کشور را تغییر دهد اما امروز امریکا خودش بیشترین مشکلات و درگیری ها را شاهد است و اختلاف در درون هیئت حاکمه بزرگترین بدهکار جهان است و در حوزه فرهنگی با بحران مواجه است.
کاظمی گفت: آمریکای قبل و بعد از انقلاب را مقایسه کنید تا متوجه شوید به چه وضعیتی دچار شده لذا طبیعی است از دست ایران عصبی باشد و توطئه کند و امروز هم می خواهند با سیاه نمایی نسل جوان را به نظام بی اعتماد و ناامید کنند.
وی اضافه کرد: امروز دشمنان به اقتدار ما اقرار کرده اند و با جنگ اقتصادی، روانی و رسانه ای هم موفق نخواهند شد به شرط آن که مردم با بیداری و بصیرت به سمت پذیرش نسخه های غربی نروند.
کاظمی بیان کرد: البته از سوی دولتها در یک جاهایی کوتاهی شد و فکر کردند با تسلیم و سازش می توان به نتیجه رسید که وقایع اخیر این اشتباه را ثابت کرد و تجربه ملت نشان داده که دشمن هیچگاه قابل اعتماد نیست.
وی اظهارداشت: جنجال های رسانه ای برای القای ناتوانی نظام به نتیجه نخواهد رسید.
سعید بهادیوند چگینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: حضرت سیدالشهدا برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و پیروان واقعی آن حضرت باید در عمل در تر. یج فریضه های دینی تلاش کنند.
وی افزود: امروز در سبک زندگی خود با احکام دینی فاصله گرفته ایم و برخی در مسیر اشتباه گام برمی دارند که باید آن را اصلاح کنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قزوین یادآورشد: مردم مقاوم و انقلابی همان کسانی هستند که ۴۹ سال قبل قیام کردند و امروز هم همیشه با شرکت در عزاداری ها عشق و ارادت خود را نشان می دهند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها