مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد

توزیع 500 بسته کیف مدرسه به همت بسیج سازندگی استان قم

دستوری گفت: نزدیک به 500 بسته کیف مدرسه شامل لوازم التحریر کامل در اختیار دانش آموزان مناطق محروم قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۰۵۸۰۵۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
علی دستوری مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج، پیرامون رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در این استان عنوان کرد: قرارگاه رزمایش جهادی سپاه محمد رسول الله 2(ص) از هفتم شهریورماه در استان قم آغاز به فعالیت کرد و برنامه ریزی خود را بنابر اعزام نزدیک به هشتاد گروه جهادی به مناطق محروم و با تمرکز بر حاشیه شهر قم قرار داد.

وی بیان کرد: این رزمایش با استقبال پرشور مردم و بسیجیان همراه بود و تا کنون نیز نزدیک به 110 گروه جهادی از گروه‌های مختلف محلات، دانشجویی، بسیج جامعه زنان، جامعه پزشکی، فرهنگیان، طلاب و اقشار دیگر در حال خدمت رسانی به مردم مناطق محروم هستند.

دستوری تصریح کرد: عرصه فعالیت‌های گروه‎های جهادی، عمرانی، بهداشت و درمان، آموزش اشتغال، کارآفرینی، فرهنگی و تبلیغی است.

وی اظهار داشت: نزدیک به 11 پروژه عمرانی در دستور کار قرار دارد، که دو پروژه آن مربوط به آب رسانی دو روستا باغ یک و نیزار است.

دستوری گفت: تعمیر، بهسازی و نوسازی 6 مدرسه در حاشیه شهر، ساخت دو واحد مسکونی با تأمین اعتبار از خیرین و بسیجیان و نیز پروژه اصلاح معابر در شهرک فاطمیه و در حاشیه شهر در حال انجام است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر در عرصه تبلیغی و فرهنگی 50 برنامه فرهنگی و ورزشی، توزیع 1500بسته فرهنگی، 2000 جلد بروشور آموزش سبک زندگی اسلامی انجام شده است.

دستوری در پایان گفت: نزدیک به 500 بسته کیف مدرسه شامل لوازم التحریر کامل در اختیار دانش آموزان مناطق محروم قرار خواهد گرفت و تا کنون نیز 110 سبد البسه شامل لباس فرم مدرسه و کفش در اختیار دانش آموزان کم بضاعت قرار داده شده است.
ارسال نظرات