خبرهای داغ:
در جمع بسیجیان گردان امام حسین (ع) مطرح شد :
فرمانده تیپ 82 صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: دشمنان انقلاب به ایجاد گروههایی نظیر طالبان و داعش در مقابل انقلاب اسلامی ، به دنبال اسلام هراسی و نیز تحت تاثیر قرار اهداف انقلاب اسلامی بودند که تا به امروز به هدف خود نرسیدند.
کد خبر: ۹۰۵۸۰۶۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در همایش سیاسی ودر جمع بسیجیان گردان امام حسین (ع) ، فرمانده تیپ 82 صاحب الامر (عج) ، مسائل روز کشورو نقشه دشمنان انقلاب اسلامی را برای جمع حاضر تشریح کرد .
هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ 82 صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به نقشه دشمنان انقلاب اسلامی از اول انقلاب تا به امروز بیان داشت : امروز استکبار و در راس آن آمریکا به دنبال تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران است ، آنان از اول انقلاب با به راه اندازی ترور مسئولین و مردم ، کودتا ، حمایت از گروههای تجزیه طلب و تحمیل جنگ تحمیلی و بعد از آن هم با جنگ فرهنگی و تحریم های اقتصادی و همراه کردن جامعه بین المللی ، به دنبال تغییر نظام جمهوری اسلامی هستند و از هر روش و شیوه بری رسیدن به این هدف استفاده می کنند .
وی در خصوص اینکه چرا استکبار از انقلاب اسلامی این قدر نگران است و نمی خواهد این انقلاب به اهداف خود دست یابد توضیح داد : چون با پیروزی انقلاب اسلامی دست استکبار و در راس آن آمریکا از منافع این کشور قطع شد ، آنان از تفکر و ایدئولوژی این انقلاب وحشت دارند و نگران هستند این ایدئولوژی به دیگران کشور منطقه نیزسرایت کند که الحمدالله سرایت کرده است .
هاشم آذربایجانی افزود : دشمنان انقلاب به ایجاد گروههایی نظیر طالبان و داعش در مقابل انقلاب اسلامی ، به دنبال اسلام هراسی و نیز تحت تاثیر قرار اهداف انقلاب اسلامی بودند که تا به امروز به هدف خود نرسیدند.
فرمانده تیپ 82 صاحب الامر (عج) تشریح کرد : امروز انقلاب اسلامی به اهداف خود در منطقه کشورهایی نظیر عراق ، لبنان ، سوریه و .. دست پیدا کرده است لذا دشمنان به تکاپو افتادند و می خواهد با تمام توان و ظرفیت ها خود به میدان بیایند تا کار انقلاب اسلامی را یکسره کنند .
هادی سیاسی تصریح کرد : دشمنان با همراهی و همکاری نیروهای ضد انقلاب و منافقین و فرا خوانی آنان در خارج از کشور مثل کشور فرانسه و تشدید تحریم های اقتصادی در دی ماه سال گذشته و سوء استفاده از تجمعات مردم که به دنبال مطالبات خود بودند و نا کارآمدی بعضی از مسئولین قصد داشتند کار انقلاب را در بهمن ماه یکسره کنند اما با حضور شما بسیجیان و مردم ، نقشه آنان نقش بر آب شد .
این مسئول آگاه بیان داشت : امروز مردم از وضعیت اقتصادی ناراحت هستند و عمده این نارضایتی ها متوجه عملکرد مسئولان کشور است
وی خاطرنشان کرد : عده ای در داخل کشور تلاش می کنند نابسامانی های کشور را به گردن رهبری و نیرو های حزب اللهی بیندازند و جایگاه آنان را در نظر مردم تخریب کنند لذا همه ما باید هوشیار باشیم .
هاشم آذربایجانی در ادامه بیان کرد : امروز بسیج در خدمت نظام و دولت است ، ما به دولت کمک می کنیم تا مشکلات حل شود ،ما در مقابل دولت و مجلس نیستیم ، اگر انتقادی داریم به عملکرد بعضی از مسئولین است.
وی خطاب به بسیجیان گفت : عرقهایی را که شما در این میادین می ریزید کمتر از خون شهدا نیست ، شما بخاطر شهدا و ارزشها اینجا هستید و ما تا زنده ایم دست ار اعتقادات خود برنمی داریم .
8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها