دکتر زاهدی در رزمایش سپاهیان محمدرسول الله:

بسیج علاوه بر روحیه جهادی، خلاقیت و نوآوری را به همگان نشان داد

مراسم صبحگاه رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله در شهرستان بردسیربا حضور دکتر زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۸۱۰۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛مراسم صبحگاه رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله در بردسیر با حضور دکتر زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  مسئولین شهرستان  در منطقه رزمایش  برگزار شد.

دکتر زاهدی  سخنران مراسم صبحگاه رزمایش  ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت: یاران امام حسین علیه السلام بسیجی و ولایت مدار تمام عیار بودند که جز عشق به امام زمان خود چیز دیگری برایشان ارزش نداشت.
 
وی با اشاره به جنگ‌های دهه اخیر یاد آور شد: رژیم صهیونسیتی با جریان بسیجی و جهادی بنام حزب الله درگیر شد و با چه ذلتی و سرشکستگی شکست خورد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: روحیه بسیجی باید در همه جا طنین انداز شود، روحیه بسیجی که به برکت وجود مبارک امام خمینی ره در کشور‌های اسلامی بوجود آمد توانسته آمریکا را از پای دربیاورد.
 
وی در ادامه بیان کرد که بسیج در هر عرصه‌ای که وارد شده علاوه بر روحیه جهادی، خلاقیت و نوآوری را به همگان نشان داد.

 زاهدی  سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی را بسیجی و سربازی مجاهد عنوان کرد و یاد آور شد: همین روحیه بسیجی این فرمانده همیشه قهرمان بود که توانست داعش را از منطقه خارج کند.
 
وی در پایان خطاب به مسئولین و حضار در مراسم گفت:: امروزه ایران در جنگ روانی، فرهنگی و اقتصادی است، که برای پیروز شدن در این جنگ نیازمند همان تفکر و روحیه بسیجی هستیم و برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باید روحیه جهادی و بسیجی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار