خبرهای داغ:
همزمان با دهه اول از ماه محرم الحرام شهرستان نطنز میزبان پیکر پاک یک شهید گمنام تازه تفحص شده از دوران دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۹۰۵۸۱۰۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، همزمان با دهه اول از ماه محرم الحرام و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش علیهم السلام شهرستان نطنز میزبان پیکر پاک یک شهید گمنام تازه تفحص شده از دوران دفاع مقدس بود.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام با حضور پرشور مردم ولایت مدار و شهید پرور در شهر اولیاء الله نطنز برگزار شد.

در این مراسم بسیجیان، مسئولان شهرستانی، شهروندان نطنزی و خانواده معظم شهدا حضور داشتند که نکته جالب توجه آن حضور پدر شهید مفقودالاثر ملک سعیدی از شهدای نطنز بود که پیکر این شهید عزیز را همراهی می کرد.

در این مراسم حال و هوایی خاص به خود گرفته بود، کوچک و بزرگ، زن و مرد همه با چشمان پر از اشک و سینه زنان شهید گرانقدر را تا حسینیه ارشاد علیاء نطنز بدرقه کردند.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام در حسینیه مرکزی شهر نطنز و در حین مراسم تعزیه برگزار و در پایان این شهید به شهر بادرود منتقل شد.

در شهر بادرود نیز پیکر مطهر این شهید با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولان از آموزشگاه هفده شهریور به سمت میدان امام حسین (ع) برگزار شد.

علاوه بر شهرهای نطنز و بادرود روستاهای اریسمان، ده آباد، فمی و متین آباد از توابع بخش امامزاده شهرستان نطنز نیز شامگاه پنجمین روز از ماه محرم معطر به عطر پاک این شهید بزرگوار شد.

این شهید والا مقام ۴۰ ساله و در عملیات والفجر هشت به فیض شهادت نائل آمده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها