فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت:باید تلاش کنیم فکر عاشورایی که برگرفته از قیام عاشوراست برای همیشه در ذهن، فکر و راهمان باقی بمانند.
کد خبر: ۹۰۵۸۱۵۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،حجت‌الاسلام ایوب علیدادی سلیمانی، از اساتید حوزه و دانشگاه، ۲۴ شهریورماه در رزمایش «اقتدار عاشورائی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) ۲» شهرستان کوهبنان، بیان کرد: اسلام غیر خدایی نمونه اسلام آل سعود است؛ اسلام مردم کوفه غیر خدا بود لذا تلاش کردند امام حسین(ع) را از سر راه خود بر دارند.
وی ادامه داد: رژیم آل سعود که به آدم‌کشی کودکان مبادرت می‌ورزد و از گروه‌های تکفیری نظیر داعش حمایت می‌کند، حادثه منا را رقم می‌زند چون به اسلام غیر خدایی اعتقاد دارد.
استاد حوزه و دانشگاه گفت: آل سعود تسهیلات نظامی را چند برابر خرید می‌کند و بمب‌ها را بر سر کودکان و مردم مظلوم و بی‌پناه یمن می‌ریزد.
وی اظهار کرد: اگر بخواهیم اسلام به سلیقه خدا باشد باید باور داشته باشیم خدا حاکم است و می‌بیند، لذا شهیدان دوران دفاع مقدس چون خدا را حاضر و ناظر بر خویش می‌دیدند، خالصانه جان خود را در راه دفاع از دین و میهن نثار کردند.
حجت‌الاسلام علیدادی تأکید کرد: باید ولایت‌مدار باشیم، تمسک و توسل به اهل بیت(ع) داشته باشیم و از باطل دوری کنیم؛ گروهی در کربلا تماشاچی شدند امروز هم آمریکایی‌ها همین را از ما می‌خواهند که حامی مظلومان نباشیم.
وی بیان کرد: مردم کوفه نتوانستند استقامت داشته باشند و از امام حسین(ع) حمایت کنند؛ امروز دشمن به‌دنبال ترویج اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی است.
در ادامه عباس زاهدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: در امتداد محرم و عاشورا رزمایش اقتدار عاشورائیان با حضور بسیجیان جان برکف در حال برگزاری است، باید تلاش کنیم فکر عاشورایی که برگرفته از قیام عاشوراست برای همیشه در ذهن، فکر و راهمان باقی بماند و یار باوفایی برای حضرت ولی‌عصر(عج) و نائب بر حقش باشیم.
وی اظهار کرد: بسیجیان با حضور در این رزمایش به دشمنان فهماندند که همیشه آماده‌اند تا دشمنان را به خاک مذلت و خواری بنشانند چراکه طی ۴۰ سال گذشته ما آمریکا را به زانو درآوردیم، جا دارد با مدیریت جهادی، همت و تلاش وافر بر مشکلات اقتصادی فائق آییم.
زاهدی عنوان کرد: در حاشیه رزمایش اقتدار بسیجیان نمایشگاه شهدا و بصیرت برگزار خواهد شد در حالی که شاهد حضور گروه‌های جهادی خصوصا گروه جهادی دانشگاه امام حسین(ع) تهران در این برنامه هستیم.
وی اجرای رژه موتوری از حرم مطهر شهدای گمنام تا قبور مطهر و منور شهیدان هشت سال دفاع مقدس در امامزاده سلیمان‌شاه، دیدار با خانواده شهدا و حضور خانواده شهدا در رزمایش را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: یکی از اولویت فرهنگی در سپاه و بسیج برگزاری جلسات حلقه‌های طرح صالحین است که این جلسات با شروع سال تحصیلی به‌صورت منظم و برنامه‌ریزی شده با حضور دانش‌آموزان مدارس برگزار می‌شود.
وی تأکید کرد: در ایام عزاداری امام حسین(ع) به همت اداره آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج و دبیرستان شهید باهنر یادواره ۶۰ شهید دانش‌آموز کوهبنان در هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.
زاهدی بیان کرد: جا دارد بسیجیان، فرماندهان پایگاه‌ها در مساجد، تکایا و ستاد نماز جمعه حضوری فعال داشته باشند تا نسبت به معرفت‌شناسی، امام‌شناسی و تحکیم وحدت کمک کنند، چراکه قیام و عاشورای حسینی باید مزین به شور و شعف باشد.

 

ارسال نظرات