جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور ظرافتی جمال رئیس اداره ، یوسف وند مدیرکانون بسیج فرهنگیان و دانش آموزی و اعضاء ستادی آموزش و پرورش لالجین برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۵۸۲۰۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

به گزارش سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) خبرگزاری بسیج،    جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مکان دفتر ریاست محترم اداره آموزش و پرورش منطقه لالجین با حضور ظرافتی جمال رئیس اداره ، یوسف وند مدیرکانون بسیج فرهنگیان و دانش آموزی و اعضاء ستادی آموزش و پرورش لالجین برگزار گردید.

در این جلسه وسف وند مدیرکانون بسیج فرهنگیان سروان پاسدار یوسف وند ضمن تبریک پیشاپیش سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس به بیان و تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداختو مقرر شد که در جلسه ای با حضور مسئولین ذیربط آموزش و پرورش هماهنگی های نهایی اجرایی انجام شوند.

از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس میتوان به بر پایی ایستگاه صلواتی در اداره و بر پایی نمایشگاه عکس ، ارسال پیامک تبریک هفته دفاع مقدس به فرهنگیان ، نواختن زنگ مقاومت در مدارس با حضور مسئولین ، اجرای زنگ خاطره (‌روایتگری و خاطره گویی در سطح مدارس )‌، برگزاری نشست های بصیرتی ، دیدار با خانواده های محترم شهدا و ایثارگران ، غبارروبی گلزار مطهر شهداء ، برگزاری جلسات حلقه صالحین و مسابقات و برنامه ورزشی ،اعزام دانش آموزان و فرهنگیان به همایش اقتدار در مرکز استان در تاریخ  5/7/97 اشاره کرد .  

در ادامه ظرافتی جمال رئیس اداره ، به اهمیت موضوع هفته دفاع مقدس و همکاری و تعامل مطلوب برای بهتر اجرا شدن برنامه ها پرداخت و ضمن ابراز خرسندی از اجرای برنامه های فرهنگی،آمادگی کامل این اداره را با بسیج جهت برگزاری برنامه ها اعلام نمود.

ارسال نظرات