در ادامه رزمایش سپاهیان محمدرسول الله(ص)، 3500بسته لوازم التحریر و البسه بین دانش آموزان و خانواده های بی بضاعت چهارمحال و بختیاری توزیع شد.
کد خبر: ۹۰۵۸۲۵۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه استان و حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولین سپاه، کاروان کمک های خیرین، قرارگاه خاتم الانبیاء و سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به شهرستان های 9گانه ی استان چهارمحال و بختیاری اعزام شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه این مراسم گفت: در ادامه رزمایش سپاهیان محمدرسول الله که از 9شهریورماه اجرایی شده و اعزام گروه های جهادی متعدد به سراسر استان چهارمحال و بختیاری، یکی دیگر از مأموریت های ابلاغی در ارتباط با این رزمایش بزرگ، رسیدگی به محرومین جامعه است.

سردار اکبری اضافه کرد: در این راستا، با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیاء، سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و خیرین استان، یکهزار بسته لوازم التحریر بخاطر بازگشایی مدارس، برای دانش آموزان نیازمند فراهم شده که با توجه به شناسایی نیازمندان از سوی کمیته امداد و آموزش و پرورش، از طریق نواحی مقاومت بسیج شهرستان ها در اسرع وقت تحویل این عزیزان می شود.

وی، گفت: 2500 بسته دیگر از نیازمندی های روزمره مردم و البسه مورد نیاز دانش آموزان در این محموله ارسالی به شهرستان های 9گانه ی استان چهارمحال و بختیاری تدارک دیده شده، که شامل مواد غذایی، پوشاک، کفش، فرش، پتو، مواد شوینده و ... می باشد.

وی، ارزش ریالی محموله ارسالی به شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری را حدود 600میلیون تومان عنوان کرد، که از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه، سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و خیرین استان چهارمحال و بختیاری فراهم شده است.

ارسال نظرات