با توجه به انتصاب شهرام نوری در معاونت دانش و پژوهش سپاه کربلا، ظهر امروز از زحمات ایشان قدردانی و طی حکمی از سوی فرمانده سپاه کربلا سید امیر سادات کرمی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی مازندران منصوب شد.
کد خبر: ۹۰۵۸۲۶۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، با توجه به انتصاب شهرام نوری در معاونت دانش و پژوهش سپاه کربلا، ظهر امروز از زحمات ایشان قدردانی و طی حکمی از سوی فرمانده سپاه کربلا سید امیر سادات کرمی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی مازندران منصوب شد.

سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی مازندران اظهار داشت: قبل از انقلاب دانشجویان با بصیرت و تقوا نقش آفرینی مهمی درپیروزی انقلاب اسلامی داشتند، امروز دانشجویان علاوه بر بصیرت و تقوا باید استقامت در مسیر را داشته باشند تا شاهد شکوفایی جامعه اسلامی باشیم.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی میراث عاشورا بوده و دانشجویان بسیجی می‌توانند مقام معظم رهبری را در تمامی فعالیت‌ها یاری رسانند.

بابایی گفت: دانشجویان وارد جناح‌های سیاسی چپ و راست نشوند و جریانات مختلف دشمن را بشناسند و زمینه‌های خوب و موثر تقویت روحیه فعالیت‌های دانشجویی را داشته باشند.

مسئول بسیج اساتید مازندران نیز گفت: سال چهلم انقلاب سال بلوغ انقلاب بوده که باید به قدردان امام، شهدا، ولایت و نظام باشیم. بلباسی افزود: دانشجو باید در جامعه کارآفرین، حساس و مولد باشد و بسیج دانشجویی و اساتید باید در یک جبهه منسجم و واحد باشند زیرا دشمن هیچگاه پایگاه‌های فرهنگی را رها نمی‌کند.

وی تصریح کرد: اساتید محاسبه‌گر و محافظه کار می‌شوند که اگرقرار است در جبهه واحد فرهنگی فعالیت کنیم باید شناخت دقیق میان استاد و دانشجو باشد که کلاس درس، محیط دانشگاه واجتماع مانند مسجد می‌تواند تعامل میان اساتید و دانشجو را بیشتر کند که گروهای علمی باید تشکیل شود که نقش بصیرتی را اجرا کنیم.

مسئول بسیج اساتید مازندران گفت: تفاهم نامه با 14 فرمانده سپاه و روسای دانشگاه منعقد شد تا دانشگاهها بتواند نقش تاریخی خود را ایفا کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها